Bent u voor uw lieve kleine pony (tot +/- 125) op zoek naar een goed adresje voor tijdelijk. Bijvoorbeeld i.v.m. ruimtegebrek, langere vakantie, tijdgebrek. Misschien kunnen we elkaar helpen?
Voor onze kinderen ben ik op zoek naar een pony voor tijdelijk. Ik zal uitleggen waarom?
Wij hebben hier aan huis een lieve, maar nogal eigenwijze shetlander. Omdat onze kinderen nog niet zo goed kunnen rijden, maakt onze eigenwijze shet, daar nogal eens gebruik van. Aan de longe en buiten aan de fiets mee, gaat het goed, maar los in de bak wil hij nog wel eens een rondje gaan redeoën. Dat is natuurlijk niet goed voor het vertrouwen van onze kinderen. Om ze het vertrouwen te geven en te leren losrijden (zelf wenden , overgangen maken etc.) ben ik eigenlijk op zoek naar een pony voor tijdelijk. Ik ben niet van plan onze shet weg te doen. Het is een heel lief beestje en ik men ermee. Het is ook niet de bedoeling dat we er een pony bij kopen, want als ze wat beter kunnen rijden, is onze dondersteen een hele leuke pony.
Uw pony komt bij ons niets te kort. Gaat het land in met jaarling Fries en die eigenwijze shetlander. Wordt veel geknuffeld en lekker gepoetst. De pony staat natuurlijk gratis bij ons. Wanneer de pony langer bij ons staat zijn eventuele kosten van wormenkuur, enten en smit voor ons.
Ik zoek een shetlander, a-,of b- pony die goed te vetrouwen is en verkeersmak, want we maken er ook nog wel eens een ritje mee buiten. Liefs ook weer geen slome pony die niet vooruit te branden is, want hier leren ze ook weer niets van.
Ik ben zelf een ervaren ruiter en kan de kinderen goed begeleiden. Misschien gaat onze dochter zelfs wel tijdelijk met de pony op de ponyclub.
Heeft u een lieve pony voor ons, laat het ons weten. De pony krijgt het absoluut goed hier en dat mag u natuurlijk zelf komen bekijken.
Ik hoop gauw wat te horen.
vriendelijke groet,
Mieke