Heey,
Ik zoek een leuke, spontane, gezellige, maar ook soms strenge instructrice/instructeur die privéles aan huis geeft.
Ik ben een 13 jarige dressuuramazone die met de vorige pony kon: middendraf, uitgestrekte stap, galopswissel, wijken, doorzitten, aan de teugel rijden, was bezig met de keertwendingen om de achterhand. ik rijdt 9 á 10 jaar paard. Ik woon in Kootwijk, vlakbij Harskamp, Lunteren, Ede, Apeldoorn, Barneveld, Kootwijkerbroek, enz.
Ik zoek: Het liefst iemand die L/M of hoger rijdt in de dressuur en die ook een hele enkele keer een springles wil geven, (hoeft niet per se).
Ik rijdt op een Camaraque waarschijnlijk gekruisd met een Volbloed Arabier (omdat ze nogal heet is).
Ik zoek wel iemand die durft aan te pakken en mij genoeg zelfvertrouwen geeft, en des noods een hele enkele keer er zelf op gaat zitten. Ik ben wel een echte dressuuramazone die sprongetjes ook leuk vind (vooral omdat het paard daar erg goed in is). Chi Chi is nou niet echt een zeer ambitieus paard in de dressuur maar ik wil wel proberen veel winstpunten in de B te verzamelen.
Chi Chi kan wel wisselen als je geluk hebt

Je hoeft niet gediplomeerd te zijn. Het moet wel vrijblijvend zijn.
Ook moet je op het paard letten, hoe het paard op mij reageerd, mijn houding, en de combinatie, (ik heb nl. vaak zat gezien dat er instructrices alleen op het paard letten).
Denk je dat het iets is? En dat je ons verder kan helpen?
Mail even naar paardenkuijer@hotmail.com of PB even.
Zet er gelijk even bij hoeveel ervaring je hebt, wat je rijdt, wat je vraagt incl. reiskosten voor een halfuur of een uur les.
Alvast bedankt!