Wij zijn opzoek naar een leuke gezellige stal voor een fjord en haflinger (beide merrie's) Het liefs in de omgeving Rotterdam, Barendrecht, Heerjansdam,Rhoon,Portugaal,Rijsoord,Ridderkerk, capelle ad ijssel , hoekse waard enz.
Met bak en weidegang
Weet u iets laat het dan alstublieft weten alle reacties zijn welkom.
ik zit even te denken, maar de meeste grote stallen, waar je dus makkelijker met 2 paarden terecht kunt, zijn een stuk duurder. Hier in de buurt zit eigenlijk alles vol, en op de grotere maneges kun je sneller terecht.
Maar Numansdorp is wel Hoeksche waard? Ehm, hier in de buurt weet ik het dan eigenlijk ook niet. Ik heb ook nog wel 2 boxxen vrij (totaal hebben we er maar 3) maar dat is Zuid-Beijerland. En dan zou je de enige 2 zijn zeg maar.
Als je nog een stal weet in Ridderkerk behalve reyerbos (ben weer opzoek naar een kleinere stal namelijk) wil je het dan laten weten, want is namelijk wel erg dichtbij voor mij.
tjjaa vind het er daar maar ongezellig uit zien en is weer een manege he... is hm ook niet voor me, liever bij een boer op de dijk ofzo.
maar bedankt,
Aan de pruimendijk in Ridderkerk en de Lagendijk staan genoeg stallen, maar voor zover ik weet is er nergens plek, en al helemaal niet voor 2 paarden..