gezocht stalling omgeving huizen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

monky27

gezocht stalling omgeving huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 20:02

weet iemand stalling/land omgeving huizen???

Sappos

Re: gezocht stalling omgeving huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 20:04

Huizen NH ?
Moet je is kijken in Eemnes daar zijn een hele hoop pensionstallen.

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 16:03

www.stalstaal.nl, weet alleen niet of hij nog nieuwe paarden kan stallen maar is altijd het proberen waard Ja

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 17:51

wat zoek je precies:stal, of alleen wei, bak, andere faciliteiten en voor hoeveel paarden?

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 10:27

Morrie schreef:
wat zoek je precies:stal, of alleen wei, bak, andere faciliteiten en voor hoeveel paarden?

hallo

Ik heb 1 paard en ik zoek een plek waar ze of het hele jaar door buiten kan staan of grotens deels.
Ik wil wel dat er een bak is (het liefst op stal, mag ook bijv een ponyclub in de buurt zijn)
Het liefst heb ik een stal(voor de winter periode)
Ze is een draver van ongeveer 1.50 hoog en ze kan goed met andere paarden in de wei.(heel rustig paardje)
Ik wil wel een stal waar het voer bij in zit.(dat ze ook voeren enzo)
Het liefst in de buurt van bos,hei enz.(rustige omgeving om buiten te rijden) en niet te ver van Huizen af.
Als het mogelijk is ook in de buurt van een club of manege waar je op les kan.
vriendelijke groetjes.

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:32

Stal Staal (als er nog plek is), of anders op zoek naar een andere wei en les nemen op Manege Schildknecht (je kunt ook navragen of ze daar nog een stal hebben, er wordt daar gevoerd en uitgemest).

Succes!

Edit: Dit zit beiden in eemnes Bloos
Laatst bijgewerkt door mariettek op 03-07-06 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:33

Dan moet je is rond gaan vragen in Eemnes...Mijn vzpaard staat op een stal die bijna precies aan jou eisen voldoet. In de zomer heb je de keuze om je paard 24/7 buiten te laten en in de winter gaan ze vanaf 9 tot 6 in de paddock voor. Ze hebben een buitenbak en voeren zit bij de prijs. Krachtvoer is natuurlijk wel voor eigen rekening maar je hoeft niet 's ochtens te voeren. Er wordt ook buitengezet en binnengehaald. Het is geen überluxe stal enzo maar wel gezellig en er wordt goed voor de paarden gezorgd. Eemnes is niet te ver van Huizen en er zijn genoeg mogenlijkheden om buiten te rijden (hei, polder, Woensberg, Witte Bergen, Lage Vuursche) Alleen ben ik bang dat de stal vol is, ik kan wel even voor je informeren als je dat wilt.

edit manege schildknecht zou ik niet staan ik vind het daar 3 x niks, met al die k*tpenny's en je kan nooit in de bak rijden want er is altijd les.
nog een keer edit je kunt er ook priveles krijgen en vlakbij zitten een manege en nog een soort van ponyclubje waar je ook met eigen paard kan lessen.
Laatst bijgewerkt door Sappos op 03-07-06 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 10:33

Citaat:
ik zoek een plek waar ze of het hele jaar door buiten kan staan of grotens deels

dat is er maar 1 en dat is Budje de Gooyer, tenzij je zelf een weitje huurt ergens....

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-06 17:13

mariettek schreef:
Stal Staal (als er nog plek is), of anders op zoek naar een andere wei en les nemen op Manege Schildknecht (je kunt ook navragen of ze daar nog een stal hebben, er wordt daar gevoerd en uitgemest).

Succes!

Edit: Dit zit beiden in eemnes Bloos

Hallo

Ik zag dat jou verzorgpaard op stal staal staat? Ik zou er wel wat meer over willen weten hoe duur het is of er plek is enz.(ik ben helemaal niet bekend in die omgeving)

Duvel91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 13:27

Mijn verzorgpaard staat bij de Paardenstek (www.depaardenstek.nl) daar kan je ook informeren (ik weet alleen niet zeker of er plek is). Leuke stal met buitenbak, longeercirkel, afspuitplaatsen, paddock, stapmolen enz. 's Zomers staan de paarden overdag op het land en 's avonds op stal en 's winters gaan ze in het paddock/stapmolen.