waar pony laten beleren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske

waar pony laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 21:40

mijn pony moet binnenkort ingereden worden, en daar wil ik hem graag voor laten wegbrengen. nu ben ik op zoek naar een goed adres waar ze dit op een eerlijke en rustige maar toch op een snelle manier doen. er is mij een aantal adressen verteld, maar die hadden óf geen tijd, óf waren mij erg duur. als het even kan vind ik 300 euro in de maand toch wel meeer dan genoeg.
dus is er een bokker die mij kan helpen met een adres? als er iemand is die in het dagelijks leven meerder jonge paarden inrijdt en interesse heeft in die van mij dan mag deze bokker zich ook melden Knipoog.

als het hier niet goed staat mag het verplaatst worden, wist niet goed waar ik het moest plaatsen

Arabian_Girl

Re: waar pony laten beleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 21:52

zilion @ bokt doet dat..die doet die van mij nu ook.
misschien kan je haar even een berichtje sturen ?

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:34

De nieuwe heuvel te Lunteren doen ze dit ook; wordt die van mij momenteel ook beleerd! Lachen

_June

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 22:59

Je hebt een PB Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 01:51

-> EA GZ diensten

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:32

ik maak ook regelmatig jonge paarden en grote (vanaf D ) pony's zadelmak. Gunstige prijs/kwaliteit verhoudingen. Voor meer info stuur maar een PB!

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 10:55

elisabeth schreef:
mijn pony moet binnenkort ingereden worden, en daar wil ik hem graag voor laten wegbrengen. nu ben ik op zoek naar een goed adres waar ze dit op een eerlijke en rustige maar toch op een snelle manier doen. er is mij een aantal adressen verteld, maar die hadden óf geen tijd, óf waren mij erg duur. als het even kan vind ik 300 euro in de maand toch wel meeer dan genoeg.
dus is er een bokker die mij kan helpen met een adres? als er iemand is die in het dagelijks leven meerder jonge paarden inrijdt en interesse heeft in die van mij dan mag deze bokker zich ook melden Knipoog.

als het hier niet goed staat mag het verplaatst worden, wist niet goed waar ik het moest plaatsen

Hoi,

Wij beleren ook pony's. In zomer is de prijs € 300,00 omdat de paarden dan dag en nacht buiten staan en we geen kosten aan de stal hebben, maar alleen aan het weiland. Kijk even op www.maramia.nl of www.nuagetinkerstables.nl

Groetjes Marcella

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 16:17

bedankt voor de reactie's allemaal!
ik heb uiteindelijk besloten dat ik mijn pony toch zelf ga inrijden, hiervoor kan ik de juiste hulp en begeleiding krijgen die ik nodig heb. hij komt op een pensionstal te staan met alle faciliteiten die ik nodig kan hebben dus hopelijk wordt het wat Haha!

shettilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:23

hey bij frank buuske in didam

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 09:15

shettilover schreef:
hey bij frank buuske in didam

Als ik de ts zou willen adviseren breng daar nooit een pony heen wil niet weten hoe je hem terug krijgt!

shettilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 15:56

hou je kop maiken hij is aardig en met ponys is die lief lieg beest

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:41

Zal ik eens vertellen:

- Mijn paard is daar ook geweest (was ze nog niet van mij) hebben ze het bit keihard ingeduwt wat sedalin gegeven (heet nou anders) Toen de koets erachter en hopa klaar. Paard wou het bit eerst niet meer in enzo.
- een haflinger is daar beleerd was een heel rustig paard, man heeft het paard weer thuis gekregen wou het paard voor de koets zetten was het dier helemaal in paniek geraakt omdat het nog nooit ervoor had gestaan! Paard had dat sedalin spul ook nog aan de mond hangen.
- Er bestaan verschillende soorten ijzers heeft die domme dwaas er dressuurijzers onder gedaan i.p.v. menijzers. En wat gaf die sukkel als antwoord: ijzers waren op, wat een onzin.

En wat ik van mijn paard verteld wat er is gebeurd klopt ook. Heeft iemand verteld die daar heeft gewerkt aan mijn instructeur die mijn paard ook heeft ingereden!!! Dus GA NEVER NOOIT NIET NAAR DIE RARE KEREL TOE!!!!