Wij zijn op zoek naar een stalling voor onze 2jarige ruin (omg. Zwolle). Hij is al veel in de hand geweest, en bijzonder makkelijk in de omgang. (Hij staat nu overdag op het land, en snachts op stal) In de toekomst willen wij (uiteraard) ook gaan rijden dus zijn we op zoek naar een stalling met (binnen)bak.
We zijn per direct op zoek naar een nieuwe stalling
Misschien is een manege een idee? Er zijn hier in zwolle zelf (je noemt nu omgeving van zwolle,maargoed, ik geef je toch maar iig de namen) 2 manege's: Manege Ritsaert (Adres: hollewandsweg 15 (als ik het goed heb) info: www.ritsaert.nl) en Hippisch Centrum "de Haerst" (Tot voorkort nog Manege Wilten) (Adres: haersterveerweg 1a, voor info: www.rvsalland.nl (rijvereniging) en www.dehaerst.nl) Beiden zijn uiteraard met binnenbakken. Maargoed, er zijn vast en zeker pensionstallen in de omgeving van Zwolle. Succes met zoeken!
Allemaal reuze bedankt voor jullie reacties, na een aantal stallen bezocht te hebben heb ik nu een stal gevonden die helemaal op mijn wensen aansluit... En... hij wordt zaterdag opgehaald!!!