GZ Stalling/weidemaatje voor jaarling hengst Deventer e.o.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

GZ Stalling/weidemaatje voor jaarling hengst Deventer e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 17:29

Dan heb ik die misschien wel voor u. Ik ben zelf opzoek naar een plekje waar mijn jaarlinghengstje vanaf oktober kan komen te staan. Mijn jaarling heet Kayo en is een Arabisch Volbloed hengstje van 1 jaar. Hij is op 6 mei 2005 geboren en heeft een super aanhankelijk karakter. Hij is erg sociaal tegen andere paarden (weet nog niet dat hij hengst is) en gemakkelijk in de omgang.

Kayo staat nu in een hengstenkoppel met 3 KWPN'ers, dag en nacht in de wei. Vanaf oktober dit jaar zoek ik een ander plekje waar hij een wei/uitloop met schuilmogelijkheden heeft, een schuilstal of eventueel s'nachts op stal en overdag in de wei. Het mooist zou zijn als hij bij een net afgespeend koppeltje zou komen of bij een paar jaarlingen (liefst pony's, omdat hij erg onderdanig is). Als je een ruintje hebt of gewoon 1 veulen/jaarling, is dat natuurlijk ook prima. Als het klikt, dan kan hij ook langer blijven dan alleen de winter.

Ik woon zelf in Deventer en heb mijn B rijbewijs, dus ik vind het niet erg als het wat verder uit de buurt is, want dan kan ik hem toch af en toe komen bekijken. Samen kunnen we wel een maandelijks bedrag afspreken, wat ik betaal voor zijn stalling. Kayo is altijd netjes ontwormd, geënt en bekapt.

Als het u wat lijkt, kunt u mij mailen: m.wiertsema@home.nl of mij een pb sturen.

Hier nog een foto van Kayo, deze is op 11 juni 2006 gemaakt:

Afbeelding

U zou me er erg mee helpen, dus weet u iets of heeft u zelf een plekje voor dit lieve kereltje, mail of pb!

Gr. Melina Wiertsema
Laatst bijgewerkt door Siempie op 26-06-06 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel duidelijker gemaakt.

Sies

Re: Zoekt u een leuk weidemaatje voor uw veulen/jaarling hengst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:31

Als hij nou GEENc hengst was... had ik wel wat. Maarja ik wil geen veulen

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 17:33

Sies schreef:
Als hij nou GEENc hengst was... had ik wel wat. Maarja ik wil geen veulen

Even voor de duidelijkheid, hij staat NIET te koop Cool Maar ik zoek een winterstalling voor hem.

Gr. Melina

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 18:12

volgens mij bedoeld Sies ook niet dat ze hem wil kopen, z ebedoelt dat als hij ruin was dat zei er wel een had waar die bij in kon.
Ik denkd at ze het over ene merrie heeft, omdat ze zegt dat ze geen hengst wil, want dan komen er veulentjes haha. Lachen

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 18:18

silverbrumby schreef:
volgens mij bedoeld Sies ook niet dat ze hem wil kopen, z ebedoelt dat als hij ruin was dat zei er wel een had waar die bij in kon.
Ik denkd at ze het over ene merrie heeft, omdat ze zegt dat ze geen hengst wil, want dan komen er veulentjes haha. Lachen

Oke, dan heb ik het verkeerd begrepen, maar zet het voor de snelle lezer, toch nog even erbij, voor de duidelijkheid Knipoog

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 19:59

Aangezien je op zoek bent naar stalling zal ik het verplaatsen en naar EA Diensten en de titel iets duidelijker maken.

Tsikala

Re: GZ Stalling/weidemaatje voor jaarling hengst Deventer e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 21:09

Bedankt Siempie Pling

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 09:34

Ja klopt. Ik heb een wei met schuilstal en een merrieveulen

Takkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 11:58

Jammer! Mijn paard staat in Welsum. Maar die kan het land niet in omdat het niet goed gaat alleen. Ze wil dan naar andere paarden toe en raakt in paniek. Helaas is mijn paard een merrie...

Als ik jou was zou ik zeker in Terwolde en Welsum gaan rondrijden, en dan overal vragen. Weilanden zat!

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 20:20

Takkel schreef:
Jammer! Mijn paard staat in Welsum. Maar die kan het land niet in omdat het niet goed gaat alleen. Ze wil dan naar andere paarden toe en raakt in paniek. Helaas is mijn paard een merrie...

Als ik jou was zou ik zeker in Terwolde en Welsum gaan rondrijden, en dan overal vragen. Weilanden zat!

He jammer, als ik een merrieveulen had gehad, had het misschien gekund Knipoog Ik zal inderdaad eens in de buurt rondkijken, vaak zijn het wel weilanden met een prikkeldraad omheining en zonder schuilmogelijkheden. Verder heb ik graag dat hij in een koppeltje komt te staan, of in elk geval met een vriendje. Dat moet dan ook maar net weer zo uitkomen. Jij weet toevallig geen opfokje in de buurt van Terwolde/Welsum?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 13:00

Ik heb een volwassen hengst zoals je weet, wil je hem daar niet bijzetten?

Tsikala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-06 17:20

Ik stuur je even een pb.