Kayo staat nu in een hengstenkoppel met 3 KWPN'ers, dag en nacht in de wei. Vanaf oktober dit jaar zoek ik een ander plekje waar hij een wei/uitloop met schuilmogelijkheden heeft, een schuilstal of eventueel s'nachts op stal en overdag in de wei. Het mooist zou zijn als hij bij een net afgespeend koppeltje zou komen of bij een paar jaarlingen (liefst pony's, omdat hij erg onderdanig is). Als je een ruintje hebt of gewoon 1 veulen/jaarling, is dat natuurlijk ook prima. Als het klikt, dan kan hij ook langer blijven dan alleen de winter.
Ik woon zelf in Deventer en heb mijn B rijbewijs, dus ik vind het niet erg als het wat verder uit de buurt is, want dan kan ik hem toch af en toe komen bekijken. Samen kunnen we wel een maandelijks bedrag afspreken, wat ik betaal voor zijn stalling. Kayo is altijd netjes ontwormd, geënt en bekapt.
Als het u wat lijkt, kunt u mij mailen: m.wiertsema@home.nl of mij een pb sturen.
Hier nog een foto van Kayo, deze is op 11 juni 2006 gemaakt:
U zou me er erg mee helpen, dus weet u iets of heeft u zelf een plekje voor dit lieve kereltje, mail of pb!
Gr. Melina Wiertsema