fotoshoot van 3 personen in Zuid-Holland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Simone

fotoshoot van 3 personen in Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 16:27

Ik vroeg me af of iemand het misschien leuk vind om een aantal leuke portretfoto's te maken van mij (19) en mijn broertje (17) en zusje (14). Ik wil heel graag een mooie portretfoto van ons 3en laten uitvergroten, inlijsten en aan mijn moeder geven. Dus ik zou graag willen dat er een paar mooie portretfoto's worden gemaakt.
Dus zijn er bokkers die dat leuk vinden om tegen een kleine vergoeding te willen doen? Aangezien ik het portret ook wil laten uitvergroten en inlijsten en het niet door een professionele fotograaf hoeft te gebeuren kan ik er niet al te veel geld voor uitgeven, maar laat maar weten hoeveel je er voor vraagt.
We wonen in Hoek van Holland, dus daar heb je natuurlijk een hele mooie omgeving (bos, strand en duinen) om foto's met een mooie achtergrond te maken. Graag dus wel een fotograaf die in combinatie met die achtergrond echt een mooie foto kan maken. Eventueel kunnen we ook naar locatie toekomen, maar ik wil er niet al te ver voor hoeven reizen en geef eigenlijk de voorkeur aan een fotoshoot in hoek van holland. Reiskosten kunnen over gesproken worden in combinatie met de totale vergoeding.
Hoop dat iemand het leuk vind om dit te doen! Foto's van mij zijn eventueel in mijn profiel te vinden maar die zijn niet heel duidelijk, maar dan heb je vast een beetje een beeld Lachen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Re: fotoshoot van 3 personen in Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 17:44

stuur Quarterh0rse eens een pb... Lachen
weet niet of ze ook mensen fotografeert, maar dierenfoto's maakt ze erg goed... Lachen

www.nikki-fotografie.nl

_Simone

Re: fotoshoot van 3 personen in Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 20:49

Dankjewel, ik heb d'r een pb'tje gestuurd!