Ik ben op zoek naar iemand met een Barefoot boomloos zadel in Den Haag/Rijswijk van wie ik het zadel even op mijn paard mag passen.
Ik zal even de situatie uitleggen.
Mijn paard heeft een vrij moeilijke rug (lees: breed en 'doorgezakt') waardoor een goed zadel vinden een flinke klus is.
Ik heb een paar maanden geleden een test-Barefoot gehad, welke helaas ging 'bridgen' op Auk's rug.
Nu heb ik de tip gekregen een swaybackpad eronder te leggen, dit zou waarschijnlijk het probleem oplossen. Maarja, nu is het testzadel natuurlijk allang weer terug.
De swaybackpad wordt besteld en komt waarschijnlijk over 2/3 weken binnen.
Om dan opnieuw een testzadel aan te vragen vind ik wat lastig, aangezien ik het zadel met de swaybackpad zo snel mogelijk wil passen als de pad binnen is, ik wil namelijk (als het goed ligt) mijn eigen zadel proberen voor 31 juli binnen te hebben. Daarom is het moeilijk om opnieuw een testzadel aan te vragen, de wachttijden zijn meestal vrij lang en ik hoef het niet meer echt te testen, alleen even kort op de pad leggen om te kijken of het 'bridgen' weg is.
Wie o wie heeft een Barefoot-zadel en wil mij helpen?
(paard staat op de grens Den Haag/Rijswijk, maar ik kan eventueel ook met het paard naar stallen e.d. in de buurt komen)