[GZ] Stage Plek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

[GZ] Stage Plek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 12:12

Hallo,
Alvast voor volgend jaar zoek ik een stageplek
Bi een fokkerij of dierenwinkel etc etc.
Hier wat gegevens

ik ben Linsey 14jaar oud ben opgegroeit met allerlei dieren, Ben elke week wel een paar keer te vinden bij paarden honden katten etc etc. ik weet van aanpakken en zal nooit opgeven!
ik zit op Aoc-oost in Twello op school, je moet einde de 2ejaar een richting kiezen ik heb voor dier gekozen dus ik moet ergens Stage lopen waarbij je met dieren bezig bent!
Ik ben Niet bang voor reptielen etc etc op mijn school hebben we een boa van 1½mlang en vogelspinnen, ik vind het geen probleem!

ik zoek een stageplek waar ik lekker aan het werk kan, en niet de hele dag niks zit te doen

Het moet in omgeving Deventer Diepenveen Olst Schalkhaar zijn!
Het liefst dus bij een fokker of een dierenwinkel

heeft u wat stuur dan gauw een pb of zet het hier neer in het topic!
Alvast bedankt!

Ilsje_

Re: [GZ] Stage Plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 14:49

ik zou gewoon even gaan kijken bij het dierenasiel! daar willen ze je altijd wel heben!

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:22

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:37

De site die Moreno aangeeft is een hele goeie, daar heb ik gister ook mijn stage adres vandaan gehaald Haha! (www.pantera.nl)

Ik raad je gewoon vooral aan de telefoon te pakken en gewoon te bellen. Anders kom je nergens. Pak evt. de telefoon gids en zoek naar iets wat je zelf al noemde, een pension, asiel of kennel lijkt me het beste. Of een zorgboerderij, dat heb ik gedaan 2 jaar geleden.

Succes met zoeken!

Als je trouwens niet van bellen houd, is gewoon langs gaan ook een goeie, dan weten ze meteen wie ze aan de telefoon hebben en heb je grote kans dat ze je wel willen. Hun vinden een stagaire ook alleen maar fijn

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 22:03

moet je is vragen bij de boxbergerweg bij de dierenwinkel, die ene naast de kapperszaak die andere nie die nemen toch geen stagiares.
of op keizerslanden maar ik heb gehoord dat die man losse handjes heeft dus weet nie of dat wel zon geschikte is.
dierenasiel kun je proberen maar daar kom je hele moeilijk want ze hebben bijna altijd al iemand, maargoed nooit geschoten is altijd mis.
ennuhm ja bij jos kun je vragen (weet je wel waar ik isje heb gereden) dat is een fokker weet ik zo niets.