Hypo Trend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Hypo Trend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-06 17:58

Hoi
Ik ga waarschijnlijk binnenkort naar Hypo Trend toe in Bennebroek, maar ik vroeg me wat dingen af.
Zijn ze klantvriendelijk ?
Hebben ze er veel spullen ?
Hebben ze de HV-Polo dekjes ? ( of zijn die al uitverkocht ? )
Is het een dure of vrij goedkope winkel ?
Groetjes Marijke

luuntje

Re: Hypo Trend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 11:14

Zijn vriendelijke mensen die in de winkel werken.
Meesten hebben ook een eigen paard.

Prijs is gemiddeld, ligt er maar net aan wat je koopt.

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 18:08

Ik vind het echt helemaal niks daar, wat een rotzooi. Oude collecties en troep, die hoofdstellen zijn zo opgehangen dat ze allemaal al dik beschadigd zijn... (is volgens mij Hypo-typisch). Dekjes (HV Polo) hebben ze trouwens wel genoeg Knipoog.
Vlakbij Hypo Trend zit ook Van Schie (Zwaanshoek), daar hebben ze wel mooi spul.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:11

astridastrid schreef:
Ik vind het echt helemaal niks daar, wat een rotzooi. Oude collecties en troep, die hoofdstellen zijn zo opgehangen dat ze allemaal al dik beschadigd zijn... (is volgens mij Hypo-typisch). Dekjes (HV Polo) hebben ze trouwens wel genoeg Knipoog..

Ja

astridastrid schreef:
Vlakbij Hypo Trend zit ook Van Schie (Zwaanshoek), daar hebben ze wel mooi spul.

*LOL*

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-06 20:19

Van Schie ? Hebben die misschien een site ?

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:28

www.vanschieruitersport.nl. Ik vind hypotrend ook 3x niks. IK vind dat produktenkennis er behoorlijk bij in schiet, doordrammen bij het passen van een zadel om toch voor die duurdere te gaan (kocht een KN maar hun zagen liever dat ik de duurdere KN Alegro/Tango nam, ik bleef maar roepen dat ik die niet lekker vind zitten) en klantvriendelijkheid???? Neuh, ik rij liever of naar zwaanshoek (van schie dus) maar nog liever rij ik door naar Heemskerk (stuub)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 10:32

Ik ben ook minder fan van Hypotrend.
van Schie is een wat duurdere, maar goede ruitersportzaak, met kwaliteitsspullen en goede service!

In Noordwijk zit Pas De Deux, daar zou je ook eens kunnen kijken als je in de buurt bent.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:31

Hypotrend heel op zich veel spullen, ligt er net aan wat je koop of het duur of 'goedkoop' is.
Mensen zijn vriendelijk en helpen je graag.
Van Schie zit een paar kilometer verderop, deze winkel verkoop wat chiquere spullen maar heeft niet ontzettend veel (zeker kwa kleding, ze hebben wel veel maar niet alle maten) en is best aan de prijs.

lin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:40

ik ben meer "fan" van de hypo in bennebroek.
Ik word daar altijd erg goed geholpen en de prijs is gemiddeld een paar euro goedkoper dan bij van schie.
En aangezien alles al zo duur is ga ik voor bijna alles naar de hypotrend. Bij hypotrend word ik ook bijna altijd geholpen door yvonne. Zij heeft er echt wel verstand van.

mariska1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 11:56

Hypotrend word je wel vriendelijk geholpen (in mijn geval)
Soms hebben ze dingen niet helemaal op voorraad (net niet in mijn maat)

Maarja, dat kan je in elke ruitersportzaak treffen.

lovepieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 12:32

ik vind hypotrend ook niet zo vriendelijk,
ik wou voor me verjaardag nieuwe jodphurs met veter van ariat , maar ze knelde waar ik me voet buig, ze bleef dwingen dat het later weg zou gaan en dat je er even doorheen moest zetten, en ze heeft mooie praatjes tegen me moeder lopen vertellen die later zei dat er niets van klopte. later ben ik naar van schie gegaan voor de zelfde jodphurs en op een eenofandere manier zaten ze daar perfect!

oke voor dekjes( en ook andere dingen) hebben ze wel enorm veel keuzen en liggen tot het plafont hoog, maar daardoor kan je er moeilijk bij en heb ik t idee dat ze er altijd maar een beetje in gedouwt worden, dat geld eigenlijk ook voor de dekens,bandages en zoals gezegt absoluut ook de hoofdstellen!

Ik zou naar van schie gaan als ik jou was ;)

daniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 12:35

Ik vind Hypo dan wél weer fijn :)
Ik kom er echt voor alles, en wordt altijd super geholpen.
Ook met ruilen - geld terug zijn ze super, ook zonder bon kan ik daar altijd ruilen.
Qua spullen hebben ze erg veel, en ik vind de dekjes juist wel fijn liggen.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 13:30

Wel leuk dat er 3,5 jaar later weer is gereageerd wordt :Y) Maar m'n vragen m.b.t. die winkel spelen niet meer ondertussen ;)

xx_tassjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 17:26

mensen zijn heel erg vriedelijk, maa het is niet echt mijn winkel ze hebben nooit echt wat ik zoek

LOCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 16:45

Ondanks dat het topic erg oud is wil ik toch een positieve ervaring met julie delen: Begin dit jaar kocht ik een anky hoofdstel, ik vroeg om een maat Full. Thuis gekomen kom ik er achter dat ik een xtrafull heb meegekregen. De volgende dag terug naar de winkel maar helaas was de Full niet op voorraad. Ik heb helaas vier weken op de levering moeten wachten ivm problemen met de leverancier. Toen mijn hoofdtel er eindelijk was werd ik persoonlijk gebeld door de rayonmanager en voor het lange wachten kreeg ik (voor een hoofdstel waar ik 120 voor vooruit heb betaald) een tegoedbon van maar liefst 50 (!) euro.

Echt super netjes van ze. *\o/*

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 20:36

Ik kom er vaak en vind ze super klant vriendelijk. De meeste hebben een eigen paard dus weten ze wel waar ze over praten. Ze hebben veel spullen en ook veel HP polo spullen! (ben daar ook weg van ze hebben ook HV polo hoofdstellen). Of ze duur zijn. Iedereen heeft een ander butget en paarden spullen zijn duur. Eigenlijk valt het best mee hoe duur ze zijn. :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:25

HAR-->EA-GZ-Diensten