Ik wil als bedankje voor mijn bijrijdsters een weekje vakantie geven met mijn paard. Dit het liefste bij bos. Ze nemen zelf nog een paard mee er moet dus stalling / weidegang zijn voor 2 paarden en een overnachtingsplek zijn. wel betaalbaar en leuk. In Nederland en niet meer dan 1 1/2 uur rijden van Utrecht met paardentrailer.
Wij hebben ook nog overnachtings mogelijkheden voor 2 personen. En 2 paarden kunnen ook goed verblijven bij ons. WE hebben een kleinschalige stalling. En zitten op 50 meter afstand van het bos. De stalling is in Chaam, tussen tilburg en breda.
Je kunt heerlijk met je paard terecht op Texel. Kijk maar eens bij www.zeedistel.nl
en de tarieven zijn netjes, de accommodaties netjes en verzorgd, en je paardjes staan er top. Of geheel buiten of combinatie in boxen, wat je wilt. De stapt er meteen de ruiterpaden op richting strand! Heerlijke omgeving en ideaal.
je kunt terecht bij de trapper ranch in zorgvlied De paarden overnachten dan in ruime boxen voor de ruiters zijn er overnachtings mogelijkheden op de camping. je zit dan op 10 minuten rijden met de paarden van het drents-friese wold waar je uren kunt buiten rijden kijk op www.trapperranch.nl