Omg. Ehv: Vaste endurance-groom gezocht!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Omg. Ehv: Vaste endurance-groom gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 09:49

Daar ik mijn vaste groom kwijt ben (ex-vriend) ben ik opzoek naar een nieuwe vaste groom.
Ik heb niet veel eisen, alleen dat je een rijbewijs hebt, en gemotiveerd bent.

Ik rijd nu klasse 2, en start ook in Belgie.
Soms is overnachten in de buurt van de wedstrijd een must, wordt door mij betaald uiteraard.

Wie heeft er interesse??

femmigje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:12

Om hoeveel wedstrijden per jaar/ maand gaat het?
Lijkt me wel leuk om te doen maar werk in de zorg dus is lastig te combineren mss..
En wat voor dingen moet je doen op zo'n dag? Ik denk zelf aan mee op zadelen, zorgen voor eten drinken enz.. en verder helpen met alles wat er voor zorgt dat jij je wedstrijd goed kan rijden.. maar zijn er nog specifieke taken? Heb helemaal geen ervaring op dat gebied..

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 15:10

Het is indd ervoor zorgen dat ik en mijn paard verzorgt worden voor, tijdens en na de wedstrijd. Voornamelijk zorgen voor eten en drinken. Je moet dus ook een rijbewijs hebben daar je naar de groomplaatsen/VETgate toe moet rijden met de spullen.
De VETgate heeft nog wat meer taken, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Ik dacht van wel, tot ik mijn eigen paard maar even heb gegroomd toen iemand anders hem gereden heeft. Valt allemaal reuze mee...

femmigje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 16:34

Lijkt me leuk. Je hebt mijn eerste vraag niet beantwoord.. hoeveel wedstrijden rijdt je? Het lijkt me leuk om je eens in de zoveel tijd te helpen maar niet ieder weekend snap je?
Ik ben in t bezit van n auto en woon ook nog eens 20 min van ehoven!

griebels

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 17:07

Oh sorry
Ik rijd max 1 wedstrijd per maand, maar vaak heb ik langere pauzes tussen de wedstrijden. Mijn laatste wedstrijd was 14 mei en de eerstvolgende is óf 9 juli (Oud Heverlee) óf 21 juli (Warsage), beide wedstrijden zijn in Belgie, dus heel vroeg vertrekken
Daarna start ik ook pas weer 10 sept in Lommel... En nog 1 eind oktober, maar ik weet nog niet of dat Wanroij of Oud Turnhout wordt...

femmigje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:47

Haha overheen gelezen zeker!? T gaat dus om ongeveer 1 keer in de maand.. dat moet te regelen zijn denk ik.. Ik ben sochtends niet zo heel erg op mn best maar als er iets leuks te gebeuren staat komt t vaak helemaal goed hoor!! laat me maar wat horen!! Groetjes