[GZ] Stalling omg. Helmond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

leonie_1986

[GZ] Stalling omg. Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 16:50

Ik ben op zoek naar stalling in de buurt van Helmond waar ze ook op de wei kunnen. Hengsten moeten zijn toegestaan. Verder niet veel eisen.
Wie weet er iets?

Pauline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 00:51

Ik weet dat bij de appelboer in Helmond nog 1 stal over is, mbt hengsten moet je daar ter plekke informeren.

Ivanhoo

Re: [GZ] Stalling omg. Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 15:08

Heey Leonie,

Ook al aan het zoeken???
Ik ook!!!! Ben het helemaal beu.

Groetjes Jolanda

leonie_1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 16:49

hey jolanda, we zoeken zoiezo een plekje voor mijn hengstje, want die mocht eerst bij L. te komen staan maar dat kon ineens niet meer. (nu wel, maar dat is te laat hoor Tong uitsteken ). En we willen Salvador en Deejay (de mijne) samen op stal hebben.
Ga jij ook bij De Bleek kijken? Willen wij ook gaan kijken. Hebben ook al bij een andere stal gekeken, maar daar komen ze maar 2uur per dag buiten..
Waar ga jij kijken?

Ivanhoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 01:17

Het is inderdaad wel fijn om de paardjes bij elkaar te hebben staan. Ik vind het erg raar dat het van L. nu ineens niet meer kan. Kan hij eigenlijk niet maken maar ja....zo zijn er wel meer dingen he'?

Ik ga ook bij de Bleek kijken, waarschijnlijk dit weekend. Verder heb ik nog 1 pensionstalling in Aarle-Rixtel, maar daar komen ze van ongeveer 10:00 tot 16:00 buiten, verder alles dik in orde maar wel 230!! Dat is me wat teveel van het goeie dus dat houdt voor mij op. Ik hoop dat ik nog snel iets passends vind waar hij de hele dag weidegang heeft, zo niet, dan moet ik het maar ff uithouden bij L. Ik ga niet hals over kop Iwy verhuizen.
Veel succes met zoeken...en we keep in Touch!

Groetjes Jolanda

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 14:35

kijk eens bij van bakel in aarle-rixtel tegen helmond aan hengsten zijn toegestaan daar. Succes ermee