Aangezien er hier in de omgeving Ermelo voor zover ik weet geen plek is waar je overdag met je paard zou kunnen zwemmen ben ik benieuwd of iemand een plek weet in de buurt die eventueel met de trailer bereikbaar is om daar met de paarden te kunnen zwemmen voor een keertje.
Dan heb jij geluk dat je met je paard kan zwemmen en crossen ik ben stik jarloers waar ik mij verzorgpony heb staan hebben we alleen een park met geen ruiterpad niks dat is wel minder ik droom er wel van maar er komt er maar gewoon niks van
Dat kan ik juist niet hoor Ik zoek juist een plek die een beetje in de buurt is om eventueel met de trailer heen te gaan om een keer met de paardjes te gaan zwemmen
ik weet wel een plekje waar je kan zwemmen met je paard
dat is in rotterdam crooswijk bij het kralingsebos of het 7 huizenplas of in oud bijerland! ik kan er zelf niet naar toe maar als je zin heb kunnen we wel een keer gaan is super leuk daar
Oke ken ik niet zal het ff onthouden en daar mag je gewoon met je paard rijden of alleen bepaalde tijden?? Ik kom namelijk uit voorthuizen en het is voor mij 15 min rijden naar nijkerk..