gezocht werk of betaalde stage !!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

gezocht werk of betaalde stage !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 21:42

haaj,

ik ben nanda Touw , bijna 20 Jaar en voorlopig ben ik nog bezig met een opleiding dierverzogring ( MBO) en ik ben van plan volgend jaar door te gaan in of de dierverzorging of paardenhouderij ( maar wel een niveau hoger dan)

nu doe ik de BOL opleiding en heb ik dus een stageplaats nodig, vandaar dat ik dus op zoek ben naar een betaalde stage of een baan in deze branche ( die ik dan zou kunnen laten meetellen als stage )

ik zoek dus iets met paarden of andere beesten ( zolang het maar geen reptielen of insecten zijn )
met paarden heb ik al vanaf men 10e ervaring, heb stage gelopen op manege's,handelsstallen,stoeterij,hengsthouderij,opfokstal. ook in dierenspeciaalzaak en hondentrimsalon en kinderboerderij ( dat is nogal een rijtje uhghum* )

het liefst in Zuid-Holland.
( zou eventueel ook wel ergens anders mogen zijn als het makkelijk bereikbaar is, of intern kan )

ik zou ongeveer per week voor school 20 stage uren moeten hebben.
maar ben bereid ( tegen betaling uiteraard) om meerdere uren te werken.
ook in het weekend zou niet zo'n probleem zijn ( kan dus in overleg)

ik ben helaas nog niet in het bezit van een rijbewijs.
ik ben iemand die zijn werk altijd goed wil doen, en ben dus vrij nauwkeurig en loop mezelf soms weleens voorbij maar soms is die harde werk instelling ook wel iets positiefs vind ik!

ik hoop dat er iemand een leuke stage/werkplek voor mji heeft, of weet??

groetjes

MissPippin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 16:45

sinds wanneer kan je stages verplichten om te betalen? denk dat je op deze manier niks zal vinden

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-06 20:30

ik verplicht niemand , maar zoek dus een baan of betaalde stage... mensen die stagaies aannemen en niets betalen hoeven dus niet te reageren, anders had ik allang een stagebedrijf gehad dat is zo moeilijk niet, maar aangezien ik het zonde van mijn tijd vind op weer een jaar lang 20 uur in de week gratis en voor niets ergens me uit de naad te werken, ben ik op zoek hiernaar ( stage met vergoeding of werk in deze branche ) snap je ?

Wendy15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 19:51

sunnygirl schreef:
sinds wanneer kan je stages verplichten om te betalen? denk dat je op deze manier niks zal vinden

Bij BOL opleidingen is het heel normaal dat je betaald krijgt voor je stage hoor. Je werkt dan gewoon op dat bedrijf. En werknemer krijgen toch ook gewoon betaald. Voor niks gaat de zon op.

Nu weer on-topic: Heel veel succes met zoeken en kijk eens op www.aequor.nl . Daar staan ontzettend veel stagebedrijven op. Moet je alleen even kijken of ze daar ook BOL stagaires aannemen.

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-06 21:21

neej, Bol is beroeps opleidende leerweg, stage en school dus
wat jij bedoeld is BBl, beroeps begeleidende leerweg, dat is werken en school....

dus bij de BOL zijn ze niet verplicht om me te betalen, maar aangezien ik het geld hard kan gebruiken als student , zoek ik een baan of betaalde stage, maar ik verplicht niemand iets ofzo.

ik hoopte gewoon dat iemand misschien toevallig iets voor me zou weten. je weet maar nooit. en als ik dus echt niets kan vinden dan zal ik idd een stage gratis en voor niets moeten gaan lopen 20 uur per week....
en daarnaas savonds en in het weekend gaan werken ( wat me niets lijkt want dan heb ik helemaal amper tijd voor me paardjes over maarja ) wat moet dat moet he

Wendy15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 07:58

Ja, ik bedoelde ook idd de BBL, haal die 2 altijd door elkaar. Maar het gaat om het principe. Het wordt dus wel gewoon gedaan.

Squawk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:42

OrissE_GipsY schreef:
ik verplicht niemand , maar zoek dus een baan of betaalde stage... mensen die stagaies aannemen en niets betalen hoeven dus niet te reageren, anders had ik allang een stagebedrijf gehad dat is zo moeilijk niet, maar aangezien ik het zonde van mijn tijd vind op weer een jaar lang 20 uur in de week gratis en voor niets ergens me uit de naad te werken, ben ik op zoek hiernaar ( stage met vergoeding of werk in deze branche ) snap je ?

ik heb een half jaar lang meer als 40 uur per week stage gelopen, kreeg er ook niet voor betaald. Wanneer je stage loopt hoeft er ook niet betaald te worden.
Ik kreeg dan wel kost, inwoning en gratis stalling voor 1 van de paarden en 2 x in de week les er voor terug..
Ik denk niet dat je snel iets zult vinden waar ze je willen betalen...maar succes ermee

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:48

Dat zou wat zijn een betaalde stage
Denk liever dat ze dan een gewone stagaire boven jouw verkiezen..
Die het wel gratis doet

En wat Moreno al zegt

Ik loop ook stage, 30/35 uur in de week! 8 weken lang
For free!

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 23:32

ja dat heb ik ook al 3 jaar lang gedaan nu... maar ik word nu een beetje te oud om gratis en voor niets te lopen sloven, heb ook rekeningen te betalen.
en ik weet dat weinig bedrijven het doen idd, ikzefl zou ook liever gratis stagaires van een school laten komen opdraven en lekker al het werk voor je laten doen.
ik zou in hun schoenen dus hetzelfde doen, maar er zijn ook bedrijven die hun stagaires wel een ( kleine) vergoeding geven of idd kost en inwoning en stalling voor je paard...
en als ik geen werk of stage met vergoeding vind zal ik toch "gewoon"stage moeten lopen al gaat het dan wel erg lastig worden voor mij, in het ergste geval zal ik niet met mijn opleiding verder kunnen maarja daar denk ik nu nog liever niet aan

skippy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:38

ik snap het best hoor ik doe de zelf de opleiding paardenhouderij en bij ons moeten alle stagebedrijven of per dag 5 euro aan school betalen of aan de stagiare
tis niet veel meer maarja voor een eerstejaars

veel succes met zoeken

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-06 18:08

ja bedankt.
welke school zit jij trouwens ?
en 5 euro per dag is toch wat beter dan helemaal niets.

Sann_e

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:44

Hallo de BBL opleiding in Deurne is ook betaalde stage alleen hun zeggen het 1 dag in de week school rest WERKEN is eigenlijk het zelfde als betaalde stage!! je hebt wel gelijk hoor!!!

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-06 17:00

ja bbl is 1 dag school en 4 dagen werken.... ik weet het, maar in de BOl opleiding doe je in principe bij het stagelopen op ene bedrijf hetzelfde... teminste ik wel aangezien ik gewoon een ahrde doorwerken ben haha