Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sansje schreef:Ow tis zo gezellig bij ons. Hihi, stalopperhoofd meldt zich. Is t trouwens maar voor tijdelijk? Wel leuk om te weten? Of gaan jullie geen stallen in de tuin bouwen als het gewoon goed bevalt bij ons?
Sansje schreef:Ow tis zo gezellig bij ons. Hihi, stalopperhoofd meldt zich. Is t trouwens maar voor tijdelijk? Wel leuk om te weten? Of gaan jullie geen stallen in de tuin bouwen als het gewoon goed bevalt bij ons?
This_is_me schreef:Plaathoeven misschien?? Heb begrepen dat ze daar nu tig stallen over hebben.. KLeine wei er bij en buiten bak met verlichting.. De polder is ideaal voor je paardjes maar daar zal jij niets aan hebben denk ik.. hihi over roeien en de bak is niet zo super zeg maar. Maar wel goed koop
sunniebunnie schreef:This_is_me schreef:Plaathoeven misschien?? Heb begrepen dat ze daar nu tig stallen over hebben.. KLeine wei er bij en buiten bak met verlichting.. De polder is ideaal voor je paardjes maar daar zal jij niets aan hebben denk ik.. hihi over roeien en de bak is niet zo super zeg maar. Maar wel goed koop
nou bij plaat zal ik niet gaan staan
als het 1 druppel geregent heeft dan moet het hek al op slot