Wij zijn op zoek naar iemand die het leuk vind om een dagje mee te gaan naar een keuring en daar onze aanjager wil zijn.
De keuring is op 29 juli, we vertrekken vanuit Ermelo. Woon je daar niet in de buurt moet je zelf naar het station in Ermelo komen en dan pikken we je daar op. Je kan dus met ons heen en terug rijden. Of op eigen gelegenheid komen kan natuurlijk ook.
Graag iemand die ervaring heeft met aanjagen en een gezellige dag wil hebben.
Ja zal vast wel maar wil het graag zeker weten, bij Jimmy heb ik nooit iemand mee maar Vincent was vorig jaar een ramp, die was wat aan het sloffen en met opstellen liet ie zn oren duf opzij hangen en leek net en ezel, hihi
nmprs merriekeuring? Wij zijn er ook, met een merrietje van een klantje van ons, en misschien moet ik er ook nog wat van een vriendin voorbrengen. heb aanjagertje bij me kunnen we wel uitwisselen hoor
Ja dat zou super zijn, ik doe mee in rubriek 37 met de jonge hengsten, zou dat in het programma passen?
Hoop nog steeds dat iemand reageert die met ons mee wil, vind het altijd een ramp om iemand te vinden, hihi. Op een of andere manier wil dat nooit lukken
wij zitten bij basis. .moet alleen even kijken of t mini of kleine maat is, weet niet hoe hoog ze is. is voor stamboek opname.. .heb nog niet eens gekeken welke rubriek dat is