Hallo mensenIk zag op speurders.nl een advertentie van: http://www.allesvoorpaarden.nlNou vraag ik me af wie heeft er ervaring met deze webwinkel en zoja wat zijn jullie ervaringen. Ben benieuwd.Groetjes Bianca
Kimberley84 schreef:Ik bestel liever bij www.piafferuitersport.nl of bij www.pourcheval.nlHeb je slechte ervaring dan met allesvoorpaarden.nl??Groetjes Bianca
ik heb geen ervaring met alles voor paarden.nl de site ziet er erg netjes uit!met piaffe en purcheval heb ik wel ervaring en die zijn alleen maar goed
Ik heb wel ervaring met allesvoorjepaard.nl en die zijn heel erg goed! Nette snelle service en ze beantwoorden bijna gelijk al je vragen.Met pourcheval heb ik ook goede ervaringen overigens
Ik heb ze welleens gemaild.. nooit besteld. Kreeg netjes binnen normale tijd een mailtje terug met eerlijke antwoorden op mijn vragen
Allesvoorpaarden is een goede webwinkel behoord toe aan Hofmann Lieves een grote producent van diergeneesmiddelen enz. De producten zijn ook gewoon in de ruitersportzaak te koop
Liedje schreef:Ik heb ze welleens gemaild.. nooit besteld. Kreeg netjes binnen normale tijd een mailtje terug met eerlijke antwoorden op mijn vragen idd. Ik vond ze ook erg vriendelijk