Stalling voor jaarlinghengst Purmerend

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annamc1982

Stalling voor jaarlinghengst Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 18:10

Hoi allemaal,

Mijn schoonzusje heeft sinds kort een jaarlinghengst. Weet iemand een niet al te dure (pension)stal die ook hengsten accepteerd in de omgeving van Purmerend (Den Ilp/Ilpendam/Kwadijk?) Dit is nogal moeilijk te vinden..Het paardje staat van de zomer op het land met nog een hengstje dus het zou in principe gaan om de periode september tot en met apr/mei. De twee zijn al goede maatjes dus het zou leuk zijn als er voor de ander ook nog een stalletje is zodat ze bij elkaar kunnen blijven. Ik hoop op veel tips/reacties. Alle tips zijn welkom!! Dank jullie wel!

Groetjes Anna.

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:41

Heeee anna pien hier van zorro. Ik had ook al op marktplaats wat neergezet zou leuk zijn als ze bij elkaar kunnen blijven

Annamc1982

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 18:55

Heey Pien, ja ik ben dus ook al bezig...het is lastig he?! Hopen dat jullie hier wat reacties krijgen...We houden het in de gaten..

PienZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:06

Ja het zou leuk zijn als ze bij elkaar kunnen blijven. Eerst zat ik nog te denken hem te laten ruinen was daar eigenlijk al mee bezig deels omdat ik er als hengst toch niet veel mee ga doen maaaarrr en dan komt de maar me moeder had hem gezien( heeft ook paarden) en die denkt dat ik best op een keuring het nog wel is heel goed met hem kan doen en als hij bij andere hengsten kan staan is hij niet alleen ook dat was me grootste zorg maar we zoeken hard door:) Ik ga zo nog een man bij het purmerbos mailen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:13

VSW --> EA GZ DI.

Annamc1982

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 22:21

Iemand nog ideetjes/tips?

naiade

Re: Stalling voor jaarlinghengst Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 23:48

Wij zijn bezig met de start van een opfokbedrijfje, klein schallig.
Zomers 24/7 op de wei in kudde verband en 's winters in ruime uitloopstal en overdag in paddock.
De bouw van de stal is nog niet geheel rond maar hopen in november alles klaar te hebben.
Is in Monnickendam dus dicht bij Purmerend.