Aangezien ik in september mijn ruitersportspeciaalzaak open en ik naast het brede assortiment en goede service nog dat beetje extra wil bieden vroeg ik mij hetvolgende af:
Waar laat jij nu jouw paardendekens wassen en hoeveel betaal je hiervoor?
Niet in Limburg, maar op mijn oude stal kwam altijd iemand langs die thuis dekens waste. Ik betaalde daar €8,50 per deken en voor waterdicht maken nog €3,50 extra. Misschien dat je wel iets aan de prijzen hebt.
In Horst betaal je ergens 9,00 voor het laten wassen van een deken. En dan krijg je hem gewoon schoon en droog terug. Reparatie kost extra. (van horen zeggen )
Zuid-Limburg hier! De grote en dikke dekens (Bucas winterdekens maat 205 ) brengen we naar een stomerij in Geleen, of naar eentje in Vaals. Ik geloof dat je bij allebei 10 euro ofzo betaalt, en dan worden ze ook behandeld met waterafstotend spul.
Maar de kleinere/dunnere dekens wassen we zelf met een extra wasmachine van de kringloopwinkel!
die van mijn verzorgpony worden gewassen bij de ruitersprotzaak hier in landgraaf, www.ruitersportjoviehoff.nl ik weet niet wat het kost maar dacht iets van 12.50 per deken..