!!vervoer nodig 23-30 juli Antoine de Bodt!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

!!vervoer nodig 23-30 juli Antoine de Bodt!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 23:20

Hoi allemaal,

ik ga volgende maand samen met mijn zusje en ons paardje, 23 juli, naar Antoine de Bodt te België (www.hoefkatrol.com) voor een stageweek. Alleen zit met een enorm probleem, namelijk: Heb geen vervoer.

Ik heb wel een 1,5 paards trailer maar geen auto en "chauffeur" om deze te rijden. Dus ben ik nu op zoek naar iemand die of mij daar kan brengen en ophalen (de 30ste) of iemand die ook naar Antoine dan gaat en waarmee ik mee kan rijden.

Voor het ophalen en wegbrengen zoek ik iemand die niet voor een enorm hoog bedrag mij zou kunnen brengen, de trailer is al aanwezig nu alleen nog iemand die mij erheen kan brengen en ophalen. Maakt niet zo heel veel uit hoelaat ik die dag aankom, want de stage zelf begint pas de dag erna.

En voor het met iemand meerijden, delen we natuurlijk gewoon de benzinekosten en het lijkt mij nog eens reuze gezellig ook.

Trouwens ik woon in Haarlem (Noord-Holland).
Hopelijk is er iemand die mij uit de stress kan halen en alvast bedankt!

Ojajoh

Re: !!vervoer nodig 23-30 juli Antoine de Bodt!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:02

cardy schreef:
Hoi allemaal,

ik ga volgende maand samen met mijn zusje en ons paardje, 23 juli, naar Antoine de Bodt te België (www.hoefkatrol.com) voor een stageweek. Alleen zit met een enorm probleem, namelijk: Heb geen vervoer.

Ik heb wel een 1,5 paards trailer maar geen auto en "chauffeur" om deze te rijden. Dus ben ik nu op zoek naar iemand die of mij daar kan brengen en ophalen (de 30ste) of iemand die ook naar Antoine dan gaat en waarmee ik mee kan rijden.

Voor het ophalen en wegbrengen zoek ik iemand die niet voor een enorm hoog bedrag mij zou kunnen brengen, de trailer is al aanwezig nu alleen nog iemand die mij erheen kan brengen en ophalen. Maakt niet zo heel veel uit hoelaat ik die dag aankom, want de stage zelf begint pas de dag erna.

En voor het met iemand meerijden, delen we natuurlijk gewoon de benzinekosten en het lijkt mij nog eens reuze gezellig ook.

Trouwens ik woon in Haarlem (Noord-Holland).
Hopelijk is er iemand die mij uit de stress kan halen en alvast bedankt!

ik denk dat dit erg moeilijk gaat worden aangezien het best ver weg is en benzine niet goedkoop....
ik heb op zich wel intresse,maar kan vaak alleen s'ochtends vroeg (i.v.m avondienst)
en mijn auto loopt 1 op 8 met een trailer erachter...

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 15:28

Is het niet een idee om zelf een zwaardere auto erbij te huren?? Dan ben je volgens mij nog goedkoper uit als dat je een paardentaxi inschakelt. Is er niemand in je familie/vriendenkring met een E-rijbewijs?

Benzinekosten zijn inderdaad erg hoog, reken voor een ritje naar belgië toch maar gauw mee dat je 200 euro aan benzine kwijt bent en rond de 120 euro aan diesel (mits die persoon bij jullie in België verblijft, anders 2 keer zo hoog). Plus nog een kleine vergoeding voor de tijd dat iemand erin stopt voor zo'n lange rit.. Vind ik wel zo gepast eigenlijk.

Cardy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 16:30

heel erg bedankt allebei voor jullie reactie... ik weet dat het vrij prijzig is, ben vorige keer met mijn instructrice mee geweest erheen en toen was ze op de heen reis ong. 90euro kwijt. Maar met "Voor het ophalen en wegbrengen zoek ik iemand die niet voor een enorm hoog bedrag mij zou kunnen brengen" bedoel ik dit: heb ook een tijdje iemand gehad die een bepaald bedrag per kilometer vroeg. Was toen al van haarlem naar Aerdenhout en terug 45euro ofzo iets kwijt... Maar ik ga in iedergeval even aan de eigenaar van mijn stal vragen en anders moet ik toch een andere oplossing zoeken... en verder heeft niemand van me familie een E-rijbewijs, me vader wel maar die leeft niet meer ..

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 19:27

Je hebt het over een klein bedrag,maar zoals eerder gezegd zullen de benzine / diesel kosten aardig oplopen.

Ik denk dat er weinig mensen zijn die er op toe willen leggen.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 11:03

GvdT schreef:
Je hebt het over een klein bedrag,maar zoals eerder gezegd zullen de benzine / diesel kosten aardig oplopen.

Ik denk dat er weinig mensen zijn die er op toe willen leggen.

Ja ik heb toch al uitgelegd dat ik weet dat al de heenreis rond de 100euro zit (als het niet meer is) en ik ben bereid om dat te betalen hoor

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:07

Sorry, maar dat kon ik niet uit je tekst opmaken. Alleen dat het met je instructrice 90€ was. En dat het niet voor een enorm hoog bedrag mag zijn.

Misschien is het handig om te vermelden hoeveel km het is. Kan je beter een inschatting maken als iemand zich aan wil bieden.