Omdat ik echt niet meer tevreden ben over mijn huidige stal, ben ik heel erg opzoek naar een andere stalling, liefst niet te ver van de stad Groningen af, heb wel auto, dus een km of 25 mag nog net.
Verder stel ik aan de stalling zelf niet echt veel eisen, behalve dan dat ze zeker in de zomer naar buiten kan, er een goede bak is, liefst binnen, maar als die er niet is, dan toch graag wel op rijafstand van de stalling en dat was t eigenlijk wel.
Weet of heb je zoiets, laat t me dan asjeblieft weten?
Hmm... Ik weet er misschien een paar. - Manege Dolfing in Vries - Eswal Manege in Vries - De oude held In Groningen - Rigoletto Manege in Harkstede - De onner esch in Onnen - Laarwoud in Zuidlaren - Semshoeve in De Groeve - De Berkenhoeve in Hoogezand.
Er zit ook nog 1 in vries/donderen, maar ik weet niet hoe die heet Succes met zoeken.
Zo, dat is snel, stal De Wijk ga ik inderdaad kijken, hopelijk is dat wat, zijn er nog meer? Hoeft niet perse een manege te zijn ofzo, gewoon bij een boer vind ik ook prima
in de winter staat mijn paard altijd in manege de oude held in groningen,bevalt prima!daar kan je paard in de zomer ook in de wei.als je info wil mag je wel pb-en hoor!
In Lucaswolde staat ook nog een pensionstal met binnenbak en weidegang. Zij adverteren ook wel op marktplaats. Afslag Boerakker en dan een afslag van de 60 km weg binnendoor richting Noordwijk/Marum.
klein maar erg gezellig, ORUN instructie aan huis buitenbaan van 20X60 (bijna altijd goed te rijden) met verlichting. afspuit plaats stapmolen, zomers de hele dag weidegang snachts gaan ze op stal. er mooie uitrijmogelijkheden.
Onner Esch in Onnen, Harnermolen in Harenermolen (ligt tussen Glimmen en Haren) Dan heb je nog een pensionstal in Onnen, Blom heet de eigenaar. deze stallen hebben ook allemaal een binnenbak.