Gezocht: Combinaties rond B/L Niv die mij kunnen helpen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

vamp

Gezocht: Combinaties rond B/L Niv die mij kunnen helpen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:44

Beste Bokkers,

Enige tijd geleden heb ik een advertentie geplaatst waarin ik vertelde dat ik ging starten met een cursus Basisinstructie. Voor die cursus zocht ik mensen die het leuk vonden om op de praktijklessen langs te komen die ik ( onder begeleiding) les kon gaan geven.

Nu ben ik alweer een aantal maanden bezig, en als donderdag alles goed gaat ( theorie examen) ga ik dus beginnen met de praktijk!!
een aantal mensen hebben al te kennen gegeven dat ze wel een of meerdere malen langs willen komen, en daar ben ik heel blij mee!
Maar ik ben nog steeds op zoek, want er zijn nog een paar data waar ik nog helemaal geen combinatie voor heb... Dus als jij mij wilt helpen door langs te komen : Graag!

Data,Tijd,Lokatie:

24 juni, Houding en Zitles op de Utrechtse Manege van 11.00 tot 12.00
4 juli, springles op de Utrechtse Manege van 18.30 tot 19.30
13 juli, springles op de Utrechtse Manege van 18.30 tot 19.30
20 juli, dressuurtraining op Stal Van Brenk van 18.30 tot 19.30

nog even dit

Ook als je een ponycombinatie bent ben je van harte welkom als je pony tenminste een D-pony is.

Wil je graag met iemand samen komen kan dat ook, tot 3 personen.

Heb jij tijd en zin om een of meerdere data langs te komen hoor ik het graag! dan spreken we de rest af.

groeten,

Karlijn

* hoopt dat het goed staat *

rhijnauwen

Re: Gezocht: Combinaties rond B/L Niv die mij kunnen helpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:06

voor 20 juli heb ik wel een combinatie voor je, pony of paard, moeten we nog even kijken wat het beste uitkomt!

michele

Re: Gezocht: Combinaties rond B/L Niv die mij kunnen helpen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:37

Wil je best komen helpen, wat is de bedoeling van de springles? hoeveel personen zitten er in? wat voor niveau is het?

vamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 18:47

de springles is op beginners niveau. Ik weet nog niet precies wat voor niveau de andere combinaties zijn ( je zit met 3 in een les), maar varierend van mensen die enkele sprongetjes gehad hebben tot L niveau.