Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mrblueeye schreef:ok, nou ik ben benieuwd. Mijn paard heeft zowel voor,midden als achter een probleem volgens iemand die ernaar heeft gekeken (fysio) maar ik vond dat zo een commercieel gedoe. Dus ik ga, ook op aanraden van een ander, naar michiel toe. Ik ben reuze benieuwd hoe hij is en hoe vakkundig hij is. En natuurlijk professioneel.
frunnik schreef:Mijn paard heeft een rugprobleem en is 6 weken geleden al behandeld door Michiel. Ik ga nu voor controle. Mijn paard is een beetje een apart geval, hij reageerde heel heftig op het kraken zoiets hadden ze nog nooit eerder gezien. Mijn paard kon na twee weken ineens niet meer rechtlopen, hij liep continu in travers. Maar is inmiddel veel beter als voor het kraken. Ik moet nu dus eerst straks weer gaan rijden en kijken hoe het dan gaat, proberen het laatste stukje scheefheid rijtehcnisch op te lossen. Lukt dat niet moet hij alsnog een keer gekraakt worden, maar omdat hij zo'n heftige reactie had, waarvan ze niet weten waar het nou door komt, zijn ze een beetje terughoudend om hem zomaar weer te kraken.
frunnik schreef:Hij liep echt op 4 sporen, was echt absurd. Hij heeft daarna ruim een week op de kliniek gestaan en daar hebben ze hem helemaal opgeknapt, was ik echt heel blij mee. Ze hebben heel goed voor hem gezorgd.
Het maffe was dus dat toen hij weer eenmaal recht kon lopen hij wel veel beter was als voor het kraken.
Ik moet hem nu gaan rijden als ik mijn zadel heb en dan kijken hoe hij onder het zadel is en daarvandaan gaan we weer verder kijken