stalling omgevong vianen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Natasjavegas

stalling omgevong vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-06 18:08

voor een vriendin ben ik opzoek naar een stal in vianen omdat zij er net woont en nog geen internet heeft zet ik even deze advertentie.

Als het kan met rijbak en weide gang en ruime boxen.

weet iemand iets dan hoor ik dat graag dan kan ik der telefoon nummer even geven.

groetjes natasja

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 18:34

EA-CO --> diensten

Tweetypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 21:42

Het barst van de stallen, dus kijk even rustig rond. Ten eerste heb je de Brederode ruiters in Hagestein. Een pensionstal in Everdingen (staat op marktplaats). Er zijn een aantal privestallen aan de Lekdijk in Hagestein. Pensionstal Zieltjes (staat onder commercieel) In Nieuwegein heb je Nedereind. www.pcnedereind.nl Je hebt de manege op Galecop. Monique Hijdra op Laagraven (Houten) of de luxe stal Groenraven ernaast. Ik zelf sta in Zeist, lekker aan het bos en vol pension. Het gaat er net om wat je eisen zijn en hoeveel je uit wil geven. Wil je op een recreatiestal staan of op een wedstrijdstal of juist een echte privestal? Mogelijkheden zat.

Natasjavegas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 11:34

hoihoi de stallen zoals nedereind en groenendijk vallen al af omdat dit te ver is voor haar vanaf vianen is dit nit echt te doen ik zal is vragen of ze al op de lekdijk is heeft iemand anders nog iets leuks(mag kleinschalig zijn als het maar gezellig is en er goed voor de paarden gezorgd word

UrbanL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:05

Pardon Nedereind niet te doen vanaf vianen???

Nedereind ligt erg mooi vanuit vianen zelfs nog met de bus te doen en stukje lopen.

Denk dat je ook eens moet kijken op de weg richting lexmond daar zit ook het nodige.

Natasjavegas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 09:43

dit tpoic kan gelsoten worden ze heeft een stal gevonden