Gezocht een stal waar de paarden elke dag in de zomer en in de winter naar buiten gaan. Liefst waar meerdere jonge paarden zijn. Mag ook een weiland zijn met schuilstal.
In Harderwijk/Ermelo. Laat t me weten..................
Harderwijk zit in ieder geval niks. Ermelo ken ik eigenlijk geen bedrijf waar ze altijd naar buiten kunnen en waar jonge paarden zijn. Dus ik denk dat je het particulier moet gaan zoeken voor een eigen landje
Wat zit er dan in drielanden over t spoor weet jij dat daar zit een boerderij met stallen en staan elke dag paarden buiten. Heb al meerdere keren aangebeld maar er is niemand thuis. Waar sta jij dan met je paard/pony?
Ik heb geen idee, heb ze inderdaad zioen staan, maar volgens mij zijn dat allemaal eigen paarden van die dochter en een vriendin van haar, maar weet het niet zeker hoor.
Alle manege's hier in de buurt kunnen de paarden niet veel naar buiten op eentje na maar daar staan ze in de winter wel weer binnen. Pure pensionstallen ken ik hier niet
Ja dan word het lastig denk ik, in Harderwijk zelf is echt niks. In Ermelo dan wel aardig veel manege's die ook pensionstalling doen, maar die hebben weer neti wat je zoekt.
Heb je advertenties geplaats en gezocht op marktplaats?