Over een paar weken/maand krijg ik een (lease)paard en dan wil ik graag gaan lessen. Ik ben nu dus op zoek naar een goede instructrice met ervaring die mij één keer in de week of één keer in de twee weken les wil geven. Ik woon in De Lier, dat ligt naast Delft en in het Westland. Het is nog niet helemaal zeker op welke stal het paard gaat staan, maar dat doet er nu even niet heel veel toe, daar krijg je later meer info over.
Graag in dit topic reageren en vermeld er even bij wat je er per uur voor vraagt en geef even wat meer info etc.
suelza rekent € 15 per uur met een half uur uitloop. Dus zit je na een uur met een probleem stapt ze niet zo maar op. Dan wordt eerst het probleem over wonnen.
oke want ikzelf woon in De Lier, maar het paard gaat misschien in Schipluiden staan, of in De Lier ofzo.. vd. week hoor ik nl. of de stal in Schiplap door gaat
op welke stal sta je?? Wil het nl. graag in de buurt van mijn huis en in de buurt van mn school, kan ik nl. gelijk door...(ben nu schoolloos, maar met mn volgende opleiding)