gezocht stalling Bussum (n-h)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Chell

gezocht stalling Bussum (n-h)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 16:58

beste bokkers,

vanwege een waarschijnlijke verhuizing ben ik alvast op zoek naar stalling voor mijn paard. per 1 juli verhuis ik met een beetje mazzel naar het centrum van Bussum. ik ben dus op zoek naar stalling in de directe omgeving van Bussum. ik ben dan in het bezit van een fiets en ov dus moet goed bereikbaar zijn. Wie weet waar ik een pensionstal kan vinden in deze omgeving?

alvast bedankt
groetjes
Chell

paardje

Re: gezocht stalling Bussum (n-h)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 23:33

Chell schreef:
beste bokkers,

vanwege een waarschijnlijke verhuizing ben ik alvast op zoek naar stalling voor mijn paard. per 1 juli verhuis ik met een beetje mazzel naar het centrum van Bussum. ik ben dus op zoek naar stalling in de directe omgeving van Bussum. ik ben dan in het bezit van een fiets en ov dus moet goed bereikbaar zijn. Wie weet waar ik een pensionstal kan vinden in deze omgeving?

alvast bedankt
groetjes
Chell

Manege Any Dale in Muiderberg.....

Chell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 09:21

dank je voor je reactie maar ben echt op zoek naar een pensionstal en geen manege. Liefst een kleinschalige stal..
iemand die nog niets weet ?
alvast bedankt
gr.
Chell

paardje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:27

Chell schreef:
dank je voor je reactie maar ben echt op zoek naar een pensionstal en geen manege. Liefst een kleinschalige stal..
iemand die nog niets weet ?
alvast bedankt
gr.
Chell

Stal Pronk in Naarden....

Pytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:37

Langs de wakkerendijk in Eemnes zitten er ook veel, of in Soest langs de Birkstraat. Maar dat is wel een eind fietsen op zich. Hollandsche Rading zit Prinsenburg, dat is heel goed te bereiken met de trein! Dit heb ik zelf een jaar of 2 gedaan, toen het nog van de vorige eigenaren was en daarna met de brommer, was ook goed te doen. Als ik even verder na ga denken weet ik er misschien nog wel meer.

Chell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 17:11

heel graag. moet inderdaad met de fiets goed bereikbaar zijn. het is best lastig. Wakkerendijk is echt te ver weg, Staat mn paard trouwens momenteel in de wei.. zoek echt iets in de directe omgeving van bussum, (eventueel bikbergen, huizen etc. ) nog iemand die iets weet? stal brons en Any Dale zijn voor mij te groot en te duur.. een kleine pensionstal met bak is voldoende.. dus.. alles is welkom! alvast bedankt!