wie heeft ervaring met harry hoevers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

wie heeft ervaring met harry hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 20:18

ben erg benieuwd wie er nog meer ervaring heeft met harry hoevers...voor mij zal het aankomende dinsdag de eerst keer wordne vandaar...omdat hij last van de rug heeft en links vast zit wil ik het gaan proberen ....gr emaartje

vele reacties welkom

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 23:43

niemand???

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:01

Ja ik ben er eind vorig jaar geweest met mn paard,ook voor zn rug ! Hij doet het nog steeds super..
(hij kwam daarvoor al elk jaar daar,maar nu dan met mij )
Harry zelf is erg aardig en neemt echt goed de tijd voor je paard

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:02

Jaaa Harry!

(lees profiel )

Ik vind hem echt super! Hele aardige en rustige man. En je paardje kan ondertussen lekker knabbelen aan het hooi
Hij is echt supergoed en aardig!

Mijn zus was met een kreupel paardje al heel vaak in Kootwijkerbroek geweest.. Bij Rodinde ofzo en die zei de hele tijd maar; Laat hem nog maar even een maandje op rust. Gingen we weer terug naar haar na een maandje; Ja doe nog maar 2 weken op rust. (Er was iets met haar bekken) Nou dit kostte alleen maar super veel geld en het schoot niks op. Dus toen hoorden we over Harry Hoevers. En gingen we daar een keer heen. Harry zei; Door al dat stilstaan is het alleen maar erger geworden, echt ál zn spieren zijn weg. Mij advies; veel galopperen op mul zand.
En ja, mn zus kon eindelijk weer rijden, en het gaat weer super

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:09

ik ga al een jaar of 5 met mijn paarden anar hem toe. meestal alleen voor de jaarlijkse check Alleen met Lodewijk (paard dat Obelix nu heeft) ging ik vaker heen ivm een rugprobleem

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 14:22

nou vandaag ben ik dus met my way naar hoevers geweest,,en het klopt allemaal precies wat hij zegt.hij zat erg vast op links zei hij en heeft enorm last van de rug waarschijnlijk door een ongelukje val of vast gelegen in de stal,,hij kon ook zien dat hij alleen maar op de voorhand heeft gelopen omdat die dus de achterhand niet mee nam door de pijnlijke rug..het karakter vna my way was erg onzeker paard maar met lieff karakter...nou alles zat dus vast bij mu way heeft voor de rest alles meegenomen dus de rug gekraakt nek enz...advies is nou dus de achterhand trainen veel heuvel op en afstappen en de eerste 2 weken rustig aan beginnen.kan spierpijn hebben van de behandeling..ben echt benieuwd als ik dadelijk ga rijden verschil ga merken....daar vertel ik dan meer over...heb zelfs dingen over mijzelf gevraagd wie allemaal kloppen enz en over mijn pony....gr emaartje ben er zeer tevreden over..

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 18:23

wie heeft er toevallig een mobiele nummer vna harry hoevers??

pmarena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 04:37

Ik zie überhaupt nergens op internet een site ofzo met contact-gegevens...?

kidding

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:17

Ga al jaren naar harry hoevers,voor mijn zelf en de paarden...inmiddels ook alle kennissen met hun paardje.Harry heeft geen site of zo, maar heb wel zijn nummer.. stuur je wel even een email.

marleenn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:28

ja heb ook ervaring met Harry. me pony zat al heel lang met rugproblemen en zijn vaak naar een fisio geweest maar hielp op gegeven moment niet meer. Harry heeft hem 1 keer behandeld en hij is nu super. Hij is toen nog een keer daar na toe geweest, omdat ie te speels bezig in de wei was geweest. Zijn heup was toen niet meer goed. Nu alles gelukkig over en loopt echt super goed! en ook zelf ben ik er beter op geworden. Mijn heupen stonden scheef. van hem moet ik na een manueel terapeut. Daar ben ik toen gekraakt en me heupen staan weer goed maar eens ind e 2 weken wordt ik nog wel ge masseerd om me rug schouders enzo los te houden. Had namelijk erg hoofdpijn altijd. mja succes bij hem!

stalnijmegen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 11:34

ik ben de 8e ook met mn witte reus geweest, ben er erg over te spreken.. mn paard heeft al een poos onder behandeling bij een ander gestaan,maar nu kwam harry hoevers bij een vriendin en wou dat toch eens proberen.. Die andere die eerst kwam zei altijd dat mn paard in zn nek vast zat en verder oke was.. ( terwijl mn gevoel zei die rug is niet meer flexibel) Nou harry kwam er dus achter dat hij een schreve heup had en weer die nek/hals die vast zat.. Ben hem vanaf vd week weer rustig aan het rijden, en ja ik merk echt wel verschil, alles gaat beter hij houd zn rug niet meer zo recht.. dus over half jaartje ga ik weer