Ostheopaat in brabant?? of andere oplossingen??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Ostheopaat in brabant?? of andere oplossingen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 18:05

Hallo!
mijn pony deed de laatste week noggal moeilijk.. mijn vader ging vandaag even controleren of me zadel nog goed was, dat was..
toen ging me pa drukken, op zijn schoft nix aan de hand, klein stukje verder ook niet, nog stukje verder en hij zakte helemaal in elkaar!
nou had een vriendin van me gezegt dat ik dan een ostheopaat moet laten komen om zijn rug eens goed na te kijken en los te maken..
zou dat helpen?
wie weet er een goed ein brabant (ik woon omgeving etten-leur/breda)?
moeten we iets anders doen?
tot die ostheopaat komt, kan ik beter zonder zadel rijden denk ik.. anders krijgt hij nog meer pijn..

WendyBZ

Re: Ostheopaat in brabant?? of andere oplossingen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 12:25

Misschien tot die tijd longeren ipv rijden? Ik heb goede ervaringen met Martine van www.osteopathiepaard.nl Ze komen door het hele land heen, vast bedrag geen extra reiskosten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 15:52

VSW --> EA GZ DI.

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:06

Kijk eens op www.ecreo.nl daar zitten de paardenosteopaten: Stefan Alen en Frank Dirckx.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:08

Ik heb afgelopen woensdag onze pony ook door een osteopathe laten behandelen. Bij mij is Netanja geweest, en ik moet zeggen, ze neemt de tijd, stelt je pony gerust, en doet het echt heel goed. Ze wilt ook op de hoogte gehouden worden van de vorderingen.
Haar website is www.osteonet.nl
Zij zit in Zeeland, ongeveer een uur van ettenleur vandaan.

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 16:09

ik woon in lage zwaluwe (NB) en bij mij is Nethanja van www.osteonet.nl geweest. Ben ik erg tevreden over!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 17:06

StalHaast schreef:
Hallo!
mijn pony deed de laatste week noggal moeilijk.. mijn vader ging vandaag even controleren of me zadel nog goed was, dat was..
toen ging me pa drukken, op zijn schoft nix aan de hand, klein stukje verder ook niet, nog stukje verder en hij zakte helemaal in elkaar!
nou had een vriendin van me gezegt dat ik dan een ostheopaat moet laten komen om zijn rug eens goed na te kijken en los te maken..
zou dat helpen?
wie weet er een goed ein brabant (ik woon omgeving etten-leur/breda)?
moeten we iets anders doen?
tot die ostheopaat komt, kan ik beter zonder zadel rijden denk ik.. anders krijgt hij nog meer pijn..

Laat er idd snel een deskundige naar kijken. En tot die tijd longeren/wandelen. Zonder zadel zou ik alleen doen als je niet op het gevoelige deel zit. Afgelopen week heeft Steffi van der Laarse mijn paard van top tot teen onderzocht (gewoon ter controle). Ik vind haar echt ontzettend goed.

Succes!

Dewi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:38

dierfysio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 11:09

gisella is inderdaad erg goed!
succes met je paard.