Wie helpt mij aan een baantje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxmarloes

Wie helpt mij aan een baantje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 13:03

Hoi!
ik ben Marloes en ik ben 13 jaar. Ik ben op zoek naar een baantje voor 's avonds in het weekend of in de vakantie.
Het maakt mij niet uit wat voor baantje het is, het lijkt me leuk om op te passen of dat het met paarden is.
Het liefst wel in de omgeving Beesd.

Pb me voor meer informatie.

Groetjes, Marloes

chriss__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:15

Ben benieuwd of je reacties krijgt..
Het lijkt mij zelf ook super leuk om zoeits als vakantiewerk te doen..
Met je hobby toch geld verdienen.. kan niet beter.
Maar helaas zie je dat neit zo vaak

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:19

Marloes, ik zou gewoon kijken in de buurt, of er iemand oppas nodig heeft.
Misschien kan je de kranten van een broer/zus/kennis lopen en zo wat verdienen.
Hebben ouders of kennisen nog wat klusjes voor je.

Het is niet gemakkelijk om een centje bij te verdienen als je 13 bent, voor de wet mag je dan nog niet echt werken...

Succes!

chriss__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:29

mereldevogel schreef:
Marloes, ik zou gewoon kijken in de buurt, of er iemand oppas nodig heeft.
Misschien kan je de kranten van een broer/zus/kennis lopen en zo wat verdienen.
Hebben ouders of kennisen nog wat klusjes voor je.

Het is niet gemakkelijk om een centje bij te verdienen als je 13 bent, voor de wet mag je dan nog niet echt werken...

Succes!

mag dat niet?
Ik had toen ik 13 was toch echt al een vakantiebandje. En ik werd ook gewoon wit betaald. dusjaa

TurdusMerula

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:43

Misschien ga ik door de war met lichte werkzaamheden, misschien mag je wel al folders lopen op je dertiende, maar echt werken is niet de bedoeling.
Wat voor werk deed je dan; weet je zeker dat je wit betaalt kreeg? (uitgebreid loonstrookje, enz)

Even ter illustratie: ik mocht op mijn 15e officieel maar één vuilniszak per keer naar achter brengen bij schoonmaken. Meerdere is te zwaar... :s

chriss__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:01

mereldevogel schreef:
Misschien ga ik door de war met lichte werkzaamheden, misschien mag je wel al folders lopen op je dertiende, maar echt werken is niet de bedoeling.
Wat voor werk deed je dan; weet je zeker dat je wit betaalt kreeg? (uitgebreid loonstrookje, enz)

Even ter illustratie: ik mocht op mijn 15e officieel maar één vuilniszak per keer naar achter brengen bij schoonmaken. Meerdere is te zwaar... :s

hahaha..
Ja naja ik werkte in een winkel. Een bakkerij winkel.. Moest alleen mensen helpen..ik ben daar begonnen in de zomer toen ik 13 was en ik werd na de zomervakantie 14 ( misschien dat het daar aan lag) Ik weet wel zeker dat het wit was, maar ik moet wel zeggen dat alles niet echt officeel ging. Er waren ook mensen die daar ongeveer 12 uur op een dag achter elkaar werkte zonder pauzes. Nou ik weet zeker dat dat van geen 1 CAO mag.. Maarja misschien hebben ze gewoon mazzel gehad dat ze nooit gecontroleerd werden ofzo

xxmarloes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 10:02

Bedankt voor de tips:) en echt werken.. ja gewoon om iets bij te verdienen:) en ik ben ook al hard op zoek om misschien op te passen of andere dingen:) toch bedankt voor de reacties!