Oh, ik zit daar wel een eindje vanaf. Ik ken die van ehh.. de Tandenfee ofzo, die zit ook ergens in die buurt dacht ik. Wij hebben de meneer van Happy Horse, fijne tandarts Maarja, ik woon wel in ZuidHolland..
Ik heb al jaren Ted van Houten uit opeinde (bij Drachten) bevalt me erg goed. Hij doet het niet met die nieuwe "electrische" dingen maar gewoon met een vijl e.d. wel met zo'n speciaal hoofdstel waarmee hij de mond open kan doen zodat hij goed kan zien en voelen wat er evt. mis is. Je paard hoeft ook niet verdooft te worden, alleen als er een wolfstandje ofzo getrokken moet worden, maar dan verdooft hij dat plaatselijk. En hij is betaalbaar meende iets van 50 euro ofzo.
Ik ben erg enthousiast over Claudia Castricum uit Assen ( even googelen op Total Horse Care). Ze komt langs, het kost 50 euro en daarvoor neemt ze alle tijd. Ze is heel paardvriendelijk en heeft een hele scherpe kijk op paarden. Ook zij doet het meestal handmatig, met een mondsperder.
Het paard is al een paar keer behandeld. Zo op het oog is er niks op aan te merken. Toch maakt ze nog steeds proppen. Waarschijnlijk is het een dieper liggend probleem. Inmiddels zijn de scherpe randen gevijlt en is er een dop verwijderd. Maar helaas. Het is nog niet goed.
'k heb even voor je gegoogeld: www.totalhorsecare.nl echt een aanrader, het is ook met rijden echt merkbaar als ze is geweest! Ze zit in Assen en komt langs.
paarden tandarts ger van der burg ! rijst heel het land door. het is mijn vader maar ik heb er zelf veel goede ervaringen mee (niet om m te promoten ofzo maar ik heb er zelf veel baat mee gehad. voor het nummer pm ik je ! als je wil ??