ik heb niet veel geld maar wil wel dat ze goed komt testaan in de omgeving noord holland. het liefst met stal en wei en als erop en eraan. maar mag niet veel kosten.
weet iemand iets waar het goedkoop en snel terecht kan. anders kan het nog wel is fout aflopen en dat wil ik niet. maar ik heb het geld niet om deze pony op een duren stal tehouden tewijl er toch niks meer me gedaan kan worden. HELP A.U.B.
Is omgeving Aalsmeer te ver voor je (10 tot 15 autominuten van Amsterdam)? 24 uurs weidegang, eventueel stal met binnen en buitenzetten, maar dat laatste weet ik niet zeker.. Regelmatige bezoekjes wel een vereiste!
Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan even een PM..
ik heb de boer nog niet gesproken, zal hem morgen even bellen als ik hem niet zie..
als je wil heel graag want ik heb haar vandaag devinitief gekocht en ze moet zo gauw mogenlijk weg daar want dat kan ik allemaal niet betalen.ze moet gewoon het land op lekker van de oude dag genieten
nou morgen gaat madam naar haar eind halte in den helder lekker van de oude dag genieten ik hoop dat het goed gaat. ik laat het morgen wel weten hoe het gegaan is. ik ben er wel blij mee dat jullie me allemal geholpen hebben met het vinden van een stal. ze gaan naar boktnaam stoltur. tot morgen stoltur
vandaag was de dag voor de pony het ging allemaal eigenlijk wel heel erg goed opstal had ik dr staart nog even uitgepluist en nog even een zachte borstel voor de stof erover gehaald (gister gewassen dus was aardig schoon) transportbeschermers om gedaan en een appel gegeven en de trailer in geladen. in de trailer heb ze nog een appel gehad en een hooinet voor met vers hooi. onderweg ging alles goed, bij aankomst hebben we dr eruit gehaald en dr been beschermerd eraf gehaald en een wortel gegeven en toen bij de andere pony gezet en dat ging eigenlijk vrij wel meteen goed, wel even aan de hand even aan elkaar laten snuffelen maar het ging gelukkig goed en toen nog even gesplitst om de omgeving telaten wennen en toen bij elkaar gedaan maar dat ging gelukkig allemaal goed, ik hoop dat ze daar de rest van dr leven verder kan slijten op een goede manier. stoltur heel erg bedank en zal veel contact met je blijven houden en als er iets gedaan moet worden hoor ik het graag want ik wil niet dat je alles in je uppie hoeft tedoen, ik wil ook wel iets doen als ik dr ben. maar dat weet je wel toch andrea het gaat je goed en zal je zeker heel vaak opzoeken lieverd.