GZ: omgeving Bergambacht/Groot Ammers-GROOM

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dewi

GZ: omgeving Bergambacht/Groot Ammers-GROOM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 17:50

Ik zoek een verzorger/groom (16+) die zin heeft om op zaterdagen met mij mee te gaan naar wedstrijden in de Alblasserwaard, maar ook in omgeving Krimpenerwaard-Gouda.

Ik zoek iemand die ervaren is in de omgang met jonge paarden. Het zou fijn zijn als je kunt helpen met de voorbereiding, het inladen en het voorlezen van de proeven.

Lijkt het je leuk om me te helpen, dan kun je mij pb-en.

groeten, Dewi

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 18:55

Misschien even kijken of je een briefje op kunt hangen op de manege (Arina's Hoeve)? Daar zullen vast wel meiden lopen die het leuk vinden om mee te gaan!

Ik heb zelf regelmatig wedstrijden en gelukkig eigenlijk altijd wel iemand die mee kan, kun je een keer écht niemand vinden wil ik best een keer mee, pm maar dan! Niets zo vervelend als er in je remi voor staan op het wedstrijdterrein!

Dewi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-06 19:13

Hoi Mirjam, bedankt voor je aanbod! Lijkt me gezellig om elkaar eens in het echt te spreken. Wat betreft een groom, ik zal maar eens langsgaan op die manege inderdaad. Nog niet aan gedacht...

Quarterh0rse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 15:58

M'n vorige verzorgpony staat ook op die manege en daar lopen genoeg meiden die dat denk ik wel leuk vinden. Gewoon iets ophangen op het prikbord!