Hoi Ik zoek een paardentandarts voor mijn paarden. Het liefst 1 die omgeving Utrecht werkt. Weet iemand een fijne, die waar is voor je geld? Groetjes Patricia
Happy Horse paardentandarts (John Kegge). Hij komt uit omgeving Rotterdam, maar hij werkt in heel het land. Hij gaat zeer rustig en geduldig met de paarden om en is zeer kundig. Hij heeft ook een website.
ik vraag zelf nooit een paardentandarts. Ik vraag een dierenarts om de gebitten te controleren. Waarom? * het is veel goedkoper, een paardentandarts uit onze buurt vroeg 45 euro per paard. De dierenarts doet het voor zo'n 12 euro per paard, voorrijkosten (30 euro volgens mij). Dus als je een aantal paarden hebt dan is het al snel veel goedkoper. Dus voor 2 paarden zou de tandarts 90 euro kosten en de dierenarts 54 euro. * een ander belangrijk punt: Een dierenarts mag een paard verdoven. Hierdoor kan een dierenarts rustig en ongestoord zijn werk doen en het paard voelt er ook minder van.
Heb even op de website gekeken (www.happyhorse.nl) en gevraagd wat de kosten zullen zijn voor een gebitscontrole en tot hoe hoog de kosten op kunnen lopen.