Site aanpassen...SPOED!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lisjuh87

Site aanpassen...SPOED!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 08:20

Hallo allemaal,,

ik heb een eigen bedrijfje waarbij ik een site heb www.de-dierenbende.nl. Ik zit bij lycos.nl.

Nu heb ik helemaal geen verstand ervan en degene die eerst voor mij de site verzorgde ontvangt mijn mails met aanpassingen telkens niet waardoor de site telkens erg achterloopt.

Nu zoek ik dus een betrouwbaar iemand met verstand van websites die 1x in de 2 weken ongeveer mijn site wil aanpassen met de aanpassingen die ik in een mail dan naar je toestuur. Voor een niet al te hoog bedrag.

Laat me weten wat je ervaring is en wat je ervoor vraagt, ik ben met spoed opzoek!

Dabo

Re: Site aanpassen...SPOED!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:03

Hoihoi,

Je zegt dat je bij lycos zit? Het ziet er niet uit alsof het een gratis site is..? Of is hij wel betaald, omdat het ook een .nl is..?
Kan de site daar dan gewoon blijven staan? Gaat het alleen om het uploaden van de bestanden (html's, en foto's) die jij toestuurt? Of gaat het ook om het bewerken van de site zelf?
Als het om het eerste gaat, wil ik het wel voor je doen, om het 2e niet, want ik heb het al veel te druk met mijn eigen site's.
Ik upload ook voor Lusitana, http://portugese-paarden.mine.nu maar die staat op mijn eigen server.

Ik hoor het wel van je

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 10:17

Het is een betaalde site met pakket van lycos.nl. Het gaat dus om het bewerken van de site, teksten aanpassen en foto´s enzo toevoegen want ik heb er dus geen verstand van

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:38

Sorry, dan houdt het voor mij op... Ik heb het al veel te druk. Als je zelf de htmmetjes enzo kon verzorgen, hoefde ik ze alleen maar up te loaden. Aan de andere kant, als je dat zou kunnen zou een upload progje ook niet al te moeilijk te bedienen zijn
Succes!
(misschien is een cursus website maken geen gek idee..? Niet beledigend bedoelt hoor!)

Sjimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 10:42

Is het een idee om je site om te laten zetten naar een systeem waarmee je je website in een programma ala word kan onderhouden op een hele nette manier?
Dan pas je het aan in een programma ala word, je klikt op opslaan en je site is aangepast?

Als je daar eventueel een prijs voor wilt moet je maar even PB-en mijn man maakt die systemen.

Aanpassen kan ik ook voor je doen, maar wel bedrag denk je aan?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 14:12

Ik heb iemand gevonden ondertussen!