Iemand die me kan omscholen tot westernruiter!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Iemand die me kan omscholen tot westernruiter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 21:33

Hallo Allemaal!

Ik ben Angela, 22 jaar oud en ik ben op zoek naar een leuke stal waar ik af en toe eens kan komen rijden. Ik heb zelf een jaarling haflingermerrie waar ik veel tijd aan besteed. Ik wil haar western gaan beleren, of laten beleren. Ik heb zelf altijd engels gereden (nu een jaar of 12) en wil graag de overstap maken. Nu ben ik er achter gekomen dat een manege waar western gereden wordt niet zo makkelijk gevonden is.

Ik wil zelf in de aankomende 3 jaar dat mijn eigen paard nog niet bereden kan worden mezelf omscholen tot een western ruiter. Ik zoek dus iemand die mij op een van zijn paarden les wil geven en mij zo de fijne kneepjes wil bijleren. Dat mag een manege zijn, maar ook bij iemand thuis die zin en tijd heeft om mij eens per week, of eens in de 2 weken te begeleiden.
En misschien dat diegene het ook leuk vind om me later te gaan begeleiden met mijn eigen paard.

Ik heb behoorlijk wat ervaring met paarden, ook met jonge paarden, maar het lijkt mij niet verstandig om mij op een onervaren paard te zetten om alles te leren. Ik ben niet bang aangelegd, maar ik vind het niet nodig om halsbrekende toeren uit te halen.

Door een val van een paard afgelopen jaar is mijn ruggewervel beschadigd, en stap daardoor wat moeilijker op. Gebruik zelf meestal een krukje daarvoor. Ik kan alleen nog goed zitten in een westernzadel, een dressuurzadel is voor mij een marteling.

Ik wil er best voor betalen of misschien iets anders voor terug doen.
Het lieftst in de omgeving van Reuver, maar iets verder weg mag ook. Ik heb een auto tot mijn beschikking. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Alvast bedankt,

Groetjes Angela

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 22:46

Ik zou je best willen helpen, maar ik denk dat de afstand Reuver - Maarsbergen iets te ver is.

_yvonne

Re: Iemand die me kan omscholen tot westernruiter!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 16:19

het aanbod van silvester zou ik eens overwegen angela

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:26

denk dat het ietsie te ver is, maar ik kom wel een keer die kant op!