Ik zou graag een maand in September, voor ik met mijn universitaire studies begin, werken met paarden op een stal als ruiter en groom enzo. Ik ben nu toch al 10 jaar bezig met paarden en pony's. Het begon (zoals bij velen) op de plaatselijke manege. Daar heb ik de 1ste jaren alle beginselen geleerd. Na 4 jaar kwam ik terecht bij de ponyclub waar ik pony's van particulieren bereed en uitbracht. Dat heb ik 4 jaar gedaan, toen ben ik overgestapt op de paarden en heb ik ook zelf een paardje aangeschaft. Nu ben ik dus 2 jaar bezig tussen de paarden, met mijn paard rijd ik voornamelijk dressuur, het springen en de wedstrijden gebeuren met privé-paarden.
Wat betreft mijn competenties: Ik doe de 1m20 parcours en dressuur L2 niveau maar ken de oefeningen van M2.
Weet er iemand iets of iemand die mij kan helpen? Ik heb al enkele aanvragen gedaan via www.yardandgroom.com (ken iemand die site?)
er zijn heel weinig banen in de paarden en helemaal wenig voor een maand...tenzij je ponykampen wilt leiden ofzo...maar in september is dat ook al afgelopen denk ik (weet niet hoe de zomervakantie valt dit jaar)