Gezocht, iemand uit omg. Zwolle die tegen vergoeding

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Gezocht, iemand uit omg. Zwolle die tegen vergoeding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 09:53

Mijn arabiertje zo snel mogelijk wil scheren.

Nu nog ja, ik weet dat het ongebruikelijk is, maar mijn paard komt dus echt niet door de verharing heen

De dierenarts is er al bij geweest, bloed onderzoek gedaan en kwam niks bijzonders uit ( we dachten aan vitaminen/mineralen gebrek maar dat is dus niet het geval)
Hij heeft nog een tijd lang met deken op stal en buiten gestaan omdat we dachten dat hij het misschien te koud vond om zijn vachtje los te laten terwijl de andere paarden allang dekenloos waren.
Hij is ontwormt, heeft meerdere vitaminespuiten achter de kiezen ( vind ie nog lekker ook, hij likt zelfs heel die spuit af ) en we hebben zonnebloemolie door het voer gedaan, en toen dat niet hielp stapten we over over op lijnzaadolie.
Mijn paardje glimt je nu tegemoed in zijn weitje, maar verharen ho maar.

Mijn paard is verder zelf heel vrolijk, eet goed en heeft genoeg enregie tijdens het rijden. Omdat de dierenarts dus ook geen bijzonderheden/afwijking kan ontdekken heeft hij aangeraden om mijn paard maar te scheren. Dat heb ik zelf ook al bedacht want mijn paard staat nu dus nog vol in zijn wintervacht en dat is gewoon sneu met dat warme weer, en met rijden is hij na 15 minuten al zeiknat.
Mijn paard is nu 5 jaar, ik heb hem al vanaf zijn geboorte en dit is voor het eerst dat hij zo moeilijk verhaard, geen idee hoe dat kan.

Nu zoek ik iemand uit omgeving zwolle die het liefst zo snel mogelijk tegen vergoeding mijn paardje wil komen scheren!
Als jij kan scheren en je hebt er de spullen/tijd voor, zou je dan even willen reageren?? Alvast bedankt