gezocht, 2 appartementen met wei/stalling veluwe

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mammaslamma

gezocht, 2 appartementen met wei/stalling veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:47

We zijn net terug van een super week in Drenthe, heerlijk gereden en aangespannen gereden op de drentse hei.
Nu zoek ik voor volgend jaar iets aan de veluwetrail, maar het moeten 2 appartementen voor min 4 personen zijn, met ruime weidegang voor ongeveer 9 paarden en ruimte voor grote vrachtwagen, 2 personenauto's en grote trailer.
Liefst iets kleinschaligs, bij de boer o.i.d, geen grote manegeachtige taferelen, we hebben ook nog 3 kinderen erbij, dus ruimte om te spelen.........
Wie weet er iets leuks, mag evt ook een stacaravan o.i.d zijn, maar geen blokhut!

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 09:49

-> EA GZ diensten

Nouk83

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 22:45

Ik heb laatst een kaart gekocht bij de anwb/vvv met allerlei ruiterroutes..o.a op de veluwe. Daar stonden ook allerlei overnachtingsmogelijkheden op!

Marita

Re: gezocht, 2 appartementen met wei/stalling veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:35

HET CAITWICKERZAND is een mogelijkheid. Het is een camping met een aantal huisjes. Huisjes zijn wel oud, bedden niet geweldig. Wel prachtige omgeving (midden op de Veluwe). Ligt bij Uddel. Er is weidegang en stallen en je rijdt zo van de camping het bos in.

http://www.caitwickerzand.nl/prod04.htm

Chardonnay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:59

Manege Ponyvreugd in Kootwijkerbroek heeft volgens mij ook gelegenheid om te overnachten. Een heel groot clubhuis e.d...
maar er ze hebben ook een website met meer informatie