Hallo, Wij zouden deze zomer rond de weken 27-29 ongeveer 14 dagen weg willen. Wij hebben 10 katten, eventueel 3 honden, (die kunnen ook naar de buren.), 3 Vogels, 4 paarden, 1 geit, 1 schaap, 4 schotse hooglanders, 2 konijnen, 13 cavia's en een koppeltje kippen.
Deze dieren hebben in de zomer niet erg veel nodig, dus kost het niet heel veel tijd. Het kost ons gemiddeld een 1,5 uur per dag erg ruim gerekend.
Het verzorgen van de plantjes in de tuin is ook erg belangrijk.
Wij willen liever geen mensen met kinderen, ivm het openlaten van deuren zodat katten ontsnappen. Eventueel oudere kinderen of baby's. Rokers zijn geen probleem, alleen niet in de slaapkamers roken. De buren kunnen eventeueel ook bijspringen als er iets is.
Wij hebben verder te bieden: Een ruim Vrijstaand huis, nabij de bossen. Vlakbij is ook een recreatiepark waar gezwommen kan worden. Wij hebben in de tuin ook een zwembad staan, daar kan ook in gezwommen worden. Hollandscheveld ligt in Drenthe, vlak bij Hoogeveen.
Het is dus de bedoeling dat u op het huis en de dieren past in ruil voor het verblijven in ons huis.
dat zal ik even overleggen, we hebben eventueel wel een box over, en land genoeg. Maar wij doen altijd de paarden allemaal bij elkaar. Ik overleg het en dan hoor je het!
Oei, dit klinkt wel erg goed! Heb nogal een zwaar jaar qua werk achter de rug dus dit zou ideaal zijn wat betreft even bijkomen. Is er toevallig de mogelijkheid om mijn dieren (2 katten, eventueel pony) mee te nemen (aparte kamer of iets dergelijks) Heb zelf ervaring met katten, honden, cavia's, konijnen, paarden en heb als vrijwilliger op een kinderboerderij gewerkt dus ook een beetje met schapen en geiten. Laat het maar weten als je interesse hebt, misschien komen we er wel uit.
Ik heb even overlegd en je kan een paard meenemen, we hebben een stuk land waar hij/zij alleen op kan en 's nachts kan hij/zij eventueel in de binnenbak.