Goedendag,IK ben op zoek naar weidegang met schuilplek voor een jaarling haflingerhengst.Maximaal 40euro met eten en water erbij.Wie heeft er wat?gr leonie
ik weet het echt niet... ... volgens mij zijn er echt heel veel weides rondom helmond hoor, in stiphout ook een heel aantal, maja ik weet niet of die nog beschikbaar zijn en de prijs enzo.\veel succes met doorzoeken.XxX doeg Pauke
Tja ik zou zeggen trek de stoete schoenen aan en ga eens rondvragen Misschien bij hengstenhouders die hebben vaker groepjes hengsten bijelkaar... Bij particulieren is een hengst toch eerder een probleem(pje) ...Maar bij je naam staat dat je uit Veghel komt, vanwaar dan zo ver richting helmond/eindhoven ? In Beek en donk is een fjorden/friezen fokker (hestegarden) wellicht heeft die ook een "hengstenwei" ?! en in Veghel langs de A50 zie ik ook altijd een groep jonge NRPSers (van hurkmans geloof ik ?!? misschien heeft die ook een hengstengroep ?!?!)Ik roep maar iets ... weet dus niet of ze ook echt plek hebben