Ik weet dat er bij ons op stal verschillende komen. Ik heb voor mijn pony's thuis altijd van de Ven uit boxtel, daar ben ik erg tevreden over. helaas beslaat hij alleen aan huis en heb ik zelf geen trailer om er met Zip heen te gaan. Nu is Jos Saris uit Liempt geweest sinds hij ijzers moet en dat was toen ook een hele rustige man.
hoi ,jah mijntjuh heeft gelijk.jos saris uit liempde dat is een hele goede smid die er echt de tijd voor neemt.Hij heeft op uilenbroek heel veel klanten dus hij is er regelmatig te vinden.Ik moet zeggen dat wdertje echt geweldig loopt sinds jos mijn smid is.Van te voren had ik veel ellende met de hoeven van dwertje. Vraag het maar een keer bij me na als je me op stal ziet. Groetjes marion en dwertje
mijn oude hoefsmid is piet vughts en neemt zoals hij had laten vallen geen enkele klantjes meer aan en nu had ik gehoord gisteren dat hij een hart infarct(?) heeft gehad dus ik denk dat ik hem niet hoef te bellen maar ik zal Jos Saris eens proberen
van de ven is een erg goede smid. hij doet bij ons elk jaar 2 keer onze paarden ( ook ijzers, maar dan 4 x per jaar ) en wij zijn er erg tevreden over.
van de ven is ook een goede smid maar om te laten beslaan moet je naar hem toe.Trouwens astrid jos saris komt woensdag 24 mei een aantal paarden beslaan en bekappen.Als het nodig is kun je er op die dag ook nog wel bij maar dan moet je me dat wel even laten weten.Schrijf het anders op het bord bij ons op stal.Groetjes marion
Jos Saris is inderdaad een goede smid Bij mij komt altijd Frans v Zon, ook een super smid! Komt altijd, is niet duur en doet het al jaren dus het gaat best vlot. Voor zijn nr kan je me pm'en