Begin volgend jaar moet een door mij geschreven kinderboek uitkomen. Het wordt een leuk boek waarin een cartoon-belgisch trekpaard (een soort Malle of Rakker) kinderen verteld hoe wél of juist niet met pony's om te gaan. Die ze leert poetsen, opzadelen en de beginselen van het rijden bijbrengt. Nu zoek ik een bokter die het leuk vind om mijn boek van illustraties te voorzien. Er zullen iets van 5 verschillende poses van de getekende Belg moeten komen. Deze 5 plaatjes worden door het hele boek gebruikt. De Belg maakt steeds opmerkingen bij foto's of leuke grapjes. En ik heb wel wat ideeën. Zelf heb ik twee Belgisch Trekpaarden, waarvan eventueel foto's te maken zijn in bepaalde poses. Lijkt het je leuk om dit te doen, reageer dan even, liefst openbaar. Dan kan iedereen het lezen. Bij serieuze interesse pm ik je wel. De eventuele illustrator wordt niet betaald, maar krijgt wel een speciaal bedankwoord en aandacht in het boek. Daarnaast krijg je natuurlijk de eerste uitgave, als het boek door een uitgever gaat worden gepubliceerd. Graag een leuke tekening uit je portfolio bijvoegen. Kun je niet tekenen? Stem dan alsjeblieft op wie jij vind dat je illustrator van mijn boek moet gaan worden.
Oh, ik vind die snelle schets van soeskia helemaal geweldig, lijkt me super te passen bij wat je wil. Aangezien je ook rakker en malle noemde vind ik dit erg goed in die lijn passen.
np:)had ook om foto gevraagt maar die komt maar niet aans helaas. en vond t zelf dan meer op een belg lijken of een extreem volle staart ofzo:)verder is hij leuk hoor