Hallo ik vroeg mij af of er ook nog een soort pony park slagharen is met grote pony's of paarden? Ik bedoel daarmee dat er niet alleen shetjes zijn.. Willen jullie ook de site erbij zetten? Alvast bedankt!!! Groetjes
Grappig, ik heb dit al eens gevraagd kort geleden, dacht bij bokt international, onder de titel "volwassen alternatief voor ponypark city"
helaas heb ik nog steeds niks dergelijks kunnen vinden.
Wel inmiddels een camping waar je ook een pony per week kan huren die je dan max twee keer per dag mag rijden en eventueel mee kan met begeleide buitenrit dacht ik.
klopt slagharen zelf heeft al heel lang geen pony's meer.. Die zijn toen naar Collendoor gegaan (een park wel van slagharen) Dat heet nu trouwens ponypark city! Maar het zijn nu alleen nog maar shetlanders!
Maar met grootte paarden heb je dat jammer genoeg niet !
Misschien een alternatief is duitsland Je hebt daar veel vakantieboerderijen waar je paarden kunt huren. Dan zoek je er eentje waar je veel leuke dingen bij hebt
ik ken wel een camping.. daar mag je , als je redelijk kunt rijden gewoon een paardje (ze zijn heel braaf hoor) uit de wei halen en erop rijden. ze moesten toen wel 's middages van 12 tot half 3 rusten. Het is maar een mini camping met 15/20 plekjes en er zijn alle maatjes paarden en pony's van shet tot 1,56 echt erg leuk! meer info pm maar.. !