Ik ben Cees, 75 jaar jong. Weduwnaar, vader en opa. Ik woon op in Westfriesland en heb een heerlijk huis en een heerlijk leven. Ik mis alleen iemand om de leuke dingen mee te delen.
Ik ben nog helemaal gezond en doe af en toe de gekste dingen. Achter mijn huis in Zwaagdijk-Oost heb een aantal ponies. Op mijn erf en in mijn huis is het altijd gezellig. Er komen veel mensen langs, de sfeer is er goed.
Ik ben op zoek naar een lieve eerlijke huiselijke vrouw, waarmee ik nog een fijne tijd kan hebben. Er op uit met de schuit of gezellig op bezoek bij kennisen en familie.
Wil je meer weten stuur een berichtje.
Groeten Cees
stuur me een pb als je een leuke oma weet voor Cees! Tussen de 60 en 80 jaar en het liefst uit Noordholland.
Ik heb de stellige indruk dat Cees het berichtje zelf geschreven heeft. Enne waarom niet hier proberen? Hier komen veel mensen met gevoel voor paarden en wie weet, weet iemand een dame die perfect bij Cees past...
Ik vind het alleen maar lovend dat iemand op oudere leeftijd ook nog zo'n oproep durft te plaatsen en van het leven wil genieten! Hopelijk vindt Cees snel iemand waarmee hij nog jaren gelukkig kan zijn!
haha wat lief. ik hoop dat Cees een leuke vrouw vindt. mijn oma's zijn niet op zoek geloof ik en hebben niks met paarden. maar ik wens cees veel succes