gezocht: betaalbare leuke stalling omgeving Veenendaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SabrinavanK

gezocht: betaalbare leuke stalling omgeving Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 14:53

Gezocht: betaalbare stalling voor E-pony
Het hoeft geen luxe grote pensionstalling te zijn, een eenvoudige stalling bij een particulier of op een boerderij is prima.
Zolang mijn pony maar iedere dag weidegang krijgt en er een goed berijdbare buitenbak aanwezig is.
Bovendien moet het bos op max. 1 km afstand zijn, liefst nog kortere afstand tot bos uiteraard!

Inclusief binnen en buiten zetten (of er moet een schuilstal aanwezig zijn zodat pony zelf naar binnen en buiten kan) en dagelijks voeren van hooi en brok.
Indien mogelijk ook graag incl mesten, maar dit is niet noodzakelijk.

Zomers kan pony eventueel 24 uur per dag buiten, 's winters echter snachts op stal of aanwezigheid van goede schuilstal.

Wie weet er zo'n gezellige, betaalbare stalling in de buurt van Veenendaal, Ede, Lunteren, Rhenen, Elst (UT), Overberg....

Prijsindicatie: 0 - 140 euro/maand

Esther_

Re: gezocht: betaalbare leuke stalling omgeving Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 10:01

Dit hoort bij diensten gezocht. Ik tem even.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 10:03

--> EA-GZ diensten

Nimmy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 10:12

aan de buurtweg in ederveen zit een pensionstalling die mss wat is, nummer 20 geloof ik in ederveen, weet niet meer hoe ze heten/telefoon nr.
mss is het wat voor jouw.. dan zou je langs moeten gaan, (dan zal ik ff kijken of ik t huisnr kan achterhalen, dan pb je maar
prijs € 150 en dat zijn ruime stallen, dagelijks buiten, zomers wei s winters bak paddock, buitenbak van 25 bij 60 aanwezig (geloof die maat, weet niet helemaal zeker) hele jaar te gebruiken, peots/ wasplaats met warm + koud water, uitmesten kan in overleg.

_yvonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 12:11

hardeman in veenendaal, stal grenst aan het bos, en volgens mij staan de paarden dan veel buiten, meer info bij ukkie hier op bokt, zij staat er gestald met haar paard

ukkie

Re: gezocht: betaalbare leuke stalling omgeving Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 20:29

Voor zover ik weet zitten wij vol
Verder zou ik niet zo snel wat weten maar als ik wat hoor meld ik het

SabrinavanK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 23:01

Hoi Nimmy,
Bedankt voor je berichtje, maar ik vond Ederveen net te ver van de bossen af. Ik doe met hem aan lichte dressuur en verder vooral veel lekkere bosritten. Dus veel bos op korte afstand is een vereiste.
Maar bedankt voor de tip! Wel een mooie prijs trouwens voor volpension!

SabrinavanK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 23:03

Bedankt voor de tip ivm Hardeman in Veenendaal! Maar hij zat helaas helemaal vol. Er bleken zelfs 2 Hardemans met een pensionstalling te zijn (aan de Dijkstraat en aan de Houtwal, beide super dicht bij het bos dus dat was wel erg fijn geweest)

SabrinavanK

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-06 23:05

Maaaar, gelukkig heb ik toch iets gevonden! Ik had ook nog maar een advertentie op Marktplaats gezet omdat ik echt op korte termijn naar iets op zoek was... en via een reactie daarop heb ik een leuke pensionstalling in Ede gevonden. Dicht bij het bos en volpension. Ik ben dus helemaal happy!!