ik heb mijn paard enkele jaren geleden verkocht naar deze stal. ik ben benieuwd hoe het met haar gaat, maar de laatste berichten waren niet zo leuk, de eigenaresse kon niet met het paard overweg. dat komt me bekend voor, het was in het begin bij mij ook geen makkelijk paard. het gaat om jamila,1.72,vader esteban, bruin,2 witte voeten achter,ster/sport/prokmerrie ze was met mij Z2 dressuur, en klaar voor het zware werk. foto's in mijn profiel
David de Wispelaere heeft op stoeterij de Vloeiweide een keer een clinic gegeven, dat is hier te lezen: viewtopic.php?f=69&t=233417&view=previous Misschien dat Shasta (de topic starter) meer weet over deze stoeterij.
Ik ken dat paard!!! Jaren terug heb ik daar gewerkt als zaterdaghulp. Het was een ontzettend lieve merrie. Eerst werd ze inderdaad door de eigenaresse gereden maar daarna door een stalhulp. Als ik me niet vergis is ze daarna als fokmerrie ingezet. Hoe het nu met haar is weet ik helaas niet, want ik ben er de laatste 4 jaar al niet meer geweest. sorry.
Hey ik heb er een tijdje gewerkt en ben er 2 maanden geleden weggegaan ongeveer. Ik ken die merrie bijna zeker niet, dus ik denk dat ze verkocht is. Ik kan je t nummer wel van dr geven als je wil? Dan kun je zelf vragen waar ze gebleven is. Dat de eigenaresse niet met t paard om kon gaan verbaasd me eigenlijk niet