Gezocht tijdelijke woonruimte omg Veldhoven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Itsme86

Gezocht tijdelijke woonruimte omg Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-06 21:22

In verband met stage moet ik vanaf 22 mei (aanstaande ja.. ) tot en met +/- 25 november iedere dag op en neer naar Veldhoven rijden. Ik had hiervoor een kamer geregeld in Best, maar helaas kon dit (op het laatste moment..) niet doorgaan.

Dus bij deze: Wie o wie kan mij mogelijk helpen aan een woonruimte/kamer in deze omgeving voor deze periode? Doordeweeks moet ik van half 8 tot 4 werken. Ik zou dus alleen 's avonds en 's nachts 'thuis' zijn. In de weekenden rij ik naar huis.

Ik ben een meid van 19 (vanaf 31 mei van 20), erg zelfstandig, kan mn eigen eten koken .
Ik hoop op: Gebruik van internet (voor mn stage-opdracht) en een bed om in te slapen (gebruik van een douche is trouwens ook wel fijn). Helemaal geweldig zou een eigen kitchenette of iets in die richting zijn, maar op t moment mag ik niks meer wensen .

Vergoeding? Natuurlijk! Helaas heb ik geen onuitputtelijke studiefinanciering, maar 'huur' is vanzelfsprekend.

Weet je iets en wil je mij besparen voor iedere dag 2x file? Stuur me aub zsm een PM met info en ik neem meteen contact met je op!

Zelke

Re: Gezocht tijdelijke woonruimte omg Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 16:45

heb je al iets gevonden? en hoelang wil je per dag rijden heen en weer in totaal?

Itsme86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-06 20:40

Super bedankt voor je reactie, maar ik heb weer onderdak!

Zelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:21

gelukkig maar!